obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tabletstunt.nl
bietenbrug
Hallo allemaal!

Tot en met 31 oktober 2012 heeft tabletstunst.nl een superdeal:
the new iPad 16 GB met "voordeelbundel" 200 min + 500 MB data.
Die "voordeelbundel" bestaat bij tele2 helemaal niet. Dat is niet erg.
Het is een deal die tabletstunts mag verkopen, als dealer zijnde.
Maar als je een smsbundel erbij wilt, kun je die bij tabletstunts niet kopen. Wél kun je de data verhogen.
Moet je dan als je alles afgesloten hebt, naar tele2 bellen om apart bij hen een bundel " onbeperkt sms " af te sluiten? Ik heb nog wel een paar mensen waar ik mee sms namelijk.
 
kobus1960
Dat klinkt een beetje als bij de een dit goedkoop halen, bij de ander het product
aan willen passen. Lijkt me stug dat het zo kan, maar bel even de Tele2 HD.
Laat ons even weten hoe dit afloopt!

Voorbeeld, ik neem bij Typhone een Vodafone verlenging + toestel, 30% goedkoper
dan Vodafone zelf. Nu wil ik iets meer telefoonkrediet per maand bij Vodafone.
Dat kan meneer, krijgt u een duurder abbo (veel duurder). En da's logisch.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Een tablet verkopen samen met een sms/telefonieabonnement?
Die iPad heeft geen 3G. Waar moet je dan die SIM kaart stoppen?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
bietenbrug
Eh...nee....een tablet met wifi....daar gaat geen simcard in.
De simcard stop je in je smartphone of in de telefoon die je erbij krijgt. (dat had ik niet vermeld)
Ik ben nog gebeld door iemand van tele2 , maar die wist het niet. Dan moet ik toch zelf bellen naar klantenservice.
Ik denk dat het inderdaad niet kan: bij de ene een abonnement afsluiten en bij de ander alleen een losse sms bundel.
Ik ben dan natuurlijk geen klant van tele2 mobiel, maar van tabletstunts.nl
 
cornfed
Ik even gekeken in de voorwaarden van de winkel en het is zo dat je een contract afsluit met Tele2, niet met de winkel.
Zij fungeren uitsluitend als een soort intermediair.
Dus het is net alsof je direct bij Tele2 een sim only abonnement afsluit.

De tekst:

Ingeval opdrachtgever via de website van Gebruiker of anderszins bij Gebruiker een gsmabonnement
bestelt, tekent Opdrachtgever een abonnementscontract tussen Opdrachtgever en de
betreffende telecomaanbieder. Opdrachtgever zal dit contract ondertekend aan Gebruiker zenden,
waarna de door Gebruiker te verlenen dienst slechts bestaat in (bemiddeling bij) aansluiting van
Opdrachtgever op het netwerk van de betreffende telecomaanbieder en toezending van de simkaart (al
dan niet in combinatie met een gsm-toestel of ander product, afhankelijk van de inhoud van het contract
tussen Opdrachtgever en de betreffende telecomaanbieder) aan Opdrachtgever.


Opdrachtgever ben jij dan.
Gebruiker is de shop.

Dus je bent een Tele2 klant, geen tabletstuntel.nl klant.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
bietenbrug
Hé bedankt man! Voor het meedenken /meekijken! Smile
In dat geval zou je zeggen dat je late altijd nog een extra sms bundel kunt nemen bij tele2.
Groetjes!
 
cornfed
Nu maar hopen dat Tele2 iets weet over het product dat ze zelf verkopen.

Whistl
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
bietenbrug
Ik ben ook benieuwd! Inmiddels heb ik alles binnen.
Zij (tele2) hebben alleen maar abonnementen met min/sms , als ik kijk op de website van tele2.
Of je nou kiest voor smartmix of een "gewoon" abonnement met een smartphone erbij, het is altijd ...minuten/sms .
Maar goed, het kan best zijn dat zij andere afspraken maken met dealers en daar een apart soort abonnement voor maken.
Ik zal volgende week eens bellen met de klantenservice. Of even twitteren. Dat is GRATIS!
 
cornfed
Je kan bij de Smartmix pakketten SMS onbeperkt erbij pakken voor €5,- per maand.
Het lijkt mij dus geen probleem.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
bietenbrug
Hier een stuk tekst dat ik op gsminfo.nl gevonden heb ; voor mezelf en misschien ook voor anderen:

"Dit abonnement is niet langer beschikbaar. Tele2 SmartMix 250, een vergelijkbaar nieuw abonnement, is nog wel te bestellen.
Het voordeel van een Tele2 VoordeelBundel 200, is dat je jouw eigen abonnement kunt samenstellen. Je krijgt per maand 200 belminuten en daarnaast heb je de keuze voor een aanvullende SMS- en internetbundel. Met dit abonnement kun je rekenen op een landelijke dekking want Tele2 maakt gebruik van het netwerk van T-Mobile. Heb je behoefte aan wat meer belminuten? Kijk dan eens naar de Tele2 VoordeelBundel 300. Mag het allemaal wat minder? Wellicht is het Tele2 Voordeelbundel 150 abonnement dan wat voor jou.
Abonnement
Met de Tele2 VoordeelBundel heb je dus maandelijks de beschikking over 200 minuten. Na 1 maand vervallen de belminuten, je neemt ze dus niet mee naar de volgende maand. Daarnaast rondt Tele2 naar boven af op de minuut. Buiten de bundel bellen kost € 0.25 per minuut. Een abonnement sluit je af voor 1 of 2 jaar. 
SMS en internet op je mobiel
Deze VoordeelBundel kenmerkt zich door het feit dat je een aanvullende SMS- en internetbundel kunt afsluiten. Je stelt hiermee jouw eigen abonnement vast. Je kan kiezen uit twee verschillende SMS-bundels; 100 of 1000 sms'jes per maand. Buiten je bundel sms'en kost € 0.25 per bericht.
Een internetbundel kun je afsluiten als je gebruik wilt maken van mobiel internet. Hier zijn drie opties beschikbaar: Small, Medium en Large. De drie verschillen in capaciteit en snelheid. Waar de Small en Medium het met een snelheid van 1 Mbit moeten stellen biedt de Large-bundel een snelheid van 3.6 Mbits. Zonder internetbundel betaal je overigens € 1 per verbruikte MB. "

Het begint met " Dit abonnement is niet langer beschikbaar" . Dus? Ik heb een abonnement dat niet meer bestaat? Grin
Inderdaad Cornfed, smartmix hebben ze en daarnaast bieden ze icm een telefoon een ander abonnement : bel/sms 200 + internet 500 MB bijvoorbeeld. Ooh, ik val in herhaling zie k.
Ik denk dat b.v. gsmstunts of gsmstunter idd speciale afspraken heeft lopen met tele2. Ik zal het snel weten. Als ik sms wil sturen levert dat tele2 geld op. Dan doe ik dat maar niet. Gebruik ik whatsapp wel, wat de meeste contacten die ik heb ook hebben. Die enkeling bel ik wel kort.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tabletstunt.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie