obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
iPhone 5 en Davolink 2020 error
Kees1234
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe iPhone 5 gekregen. Elke keer als ik met Wifi connectie zoek met mijn Davolink 2020 modem springt het modem in een fout en ligt m'n hele netwerk eruit.
Op andere wifi netwerken heb ik tot dusver geen probleem met de iPhone 5. Hiervoor heb ik een iPhone 3GS gehad en die werkte ook perfect. Verder heb ik geprobeerd er een range extender tussen te zetten en de iPhone 5 te laten connecten met de range extender i.p.v. direct met het Tele2 modem (Davolink 2020) maar dit levert dezelfde fout. Heb ook 2 Android toestellen op het netwerk en 5 computers zonder probleem.
Alleen met de iPhone 5 knalt het Tele2 modem er direct uit.
Wie kan mij helpen?
 
cornfed
Je bent niet de enige met dit probleem: iPhone 5 DV 2020
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Kees1234
Gisteren contact gehad met Tele2. Ze zijn remote ingelogd op mijn Tele2 modem en hebben een ander kanaal geselecteerd, maar dat hielp niets.
Uiteindelijk was hun antwoord: "werkt alle andere apparatuur goed, ja? Dan ligt het aan de iPhone 5 en kunnen wij u niet verder helpen".
Maar dit lost mijn probleem niet op. Daarnaast werkt mijn iPhone 5 wel op alle andere Wifi netwerken tot dusver - een stuk 7 heb ik er tot nu toe getest.
Ik denk dat het aan mijn Davolink 2020 modem ligt, maar ik kan maar beperkt instellingen wijzigen. Eigenlijk zou ik een ander Davolink 2020 modem willen proberen, wellicht heeft die andere. nieuwe software waardoor het wel werkt.
 
cornfed
Een andere Davolink zal je weinig verder brengen.
Allemaal hebben ze dezelfde firmware.
Tele2 beheert alles op de Davolink.

Als ik zoek op Google, kom ik deze tegen:
http://news.cnet.com/8301-13579_3-575...-iphone-5/

http://www.macrumors.com/2012/09/23/r...-iphone-5/

http://osxdaily.com/2012/09/27/iphone-5-wifi-problem-fix
(Ik mag maar twee linkjes actief maken)


Heb je al geprobeerd of het op een open, onbeveiligde verbinding het wel werkt?
Gewijzigd door kobus1960 op 03 december 2012, 19:07
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
owwwww, 2 linkjes per antwoord, ik dacht, doe ik ff, mooi NIET. Helpless
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Daar was ik gisteren ook al mee aan het worstelen. Boxing
Bug of feature?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Geen idee, in m'n onderschrift op Ziggo zitten er 7.........Helpless
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'iPhone 5 en Davolink 2020 error', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Davolink router vervangen Helpdesk : 326 20 dec 2015
Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch Helpdesk : 570 13 apr 2015
Linksy wrt54g achter davolink 2020 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 18 feb 2015
davolink dv-2020 van tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 12 20 nov 2014
Advertentie