obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
wifi buren probleempje?
seawave
@Cornfed, bedankt voor de info ben nu een stuk wijzer, ikzelf heb android version 2.3.6 en dit is voor mij de oplossing zie: http://www.youtube.com/watch?v=AfhqBzyCB6w
 
cornfed
Dat is een oude Android versie.
Geen upgrade mogelijk naar ICS?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
seawave
Is gelukt met de "oude Android" versie de truck zat hem in de instellingsknop linksonder op het toestel Shock zie www.youtube.com/watch?v=AfhqBzyCB6w, zo dochter lief weer helemaal happy, en ik ben weer wat wijzer,..
seawave voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
cornfed
Voor die telefoon is CM9 beschikbaar.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
seawave
Ja klopt, heb hem i.d.d. gezien (CM9) maar het werkt nu prima, wellicht een optie voor t.z.t.
Ter info, heb net een HTC 8S (windows 8) smartphone aangeschaft en die heeft het wifi-ip probleem totaal niet, dus hier geen statisch adres hoeven aan te maken vreemd,..
Op dat kansloze technisch zwaar onder de maat zijnde offtopic-forum van Tele2 zelf, zag ik dat er waarschijnlijk na de laatste updateronde (waar van alles fout ging, behalve een nieuwe reclamebalk t.b.v. de dokter bibbersignaal-decoder, die bandbreedte slurper) de vele wifi klachten nu weleens door die befaamde laatste update tot stand zijn gekomen. Prachtig verhaal natuurlijk, maar ben zelf van mening dat het wifi probleem rechtstreeks te wijten is aan de kwaliteit van de b-merk modems , wat helaas naadloos op de gehele Tele2 onderneming aansluit lees: kluitje/riet en pappen/nat houden service , cheap dus,.. moes ik effe kwijt,.Smile
 
cornfed
We hear you loud and clear...Thumbs Up

Weet je dat de Davolink al sinds 2005! in gebruik is bij Versatel/Tele2?
Op naar het tinnen jubileum!

Yeah
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi buren probleempje?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend WiFi-wachtwoord wijzigen nodig? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 10 aug 2015
Zwak Wifi signaal/beperkt internet Algemeen : 6 26 sep 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Wifi ontvangst verbeteren Algemeen : 4 13 apr 2014
Geen WiFi verbinding overstappen of Technicolor TG789vn Tele2 Glasvezel internet verbindings problemen : 7 10 jan 2014
Advertentie