obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
draadloos samsung smart tv aansluiten
henryk
L.s.,

Ik heb een samsung smart tv gekocht en de bijpassende dongle (WIS12ABGNX). Het probleem is dat de Davolink router niet reageert op de dongle.
Als ik de wifi tethering van mijn smartphone (Samsung GALAXY S2) gebruik werkt de dongle perfect. Het ligt m.i. dus aan de instellingen van de router.
Hij geeft nu bij wireless het volgende aan

Tag: Security
Network authentication: mixed WPA2/wpa-psk
wpa encryption: TKIP+AES

Ik heb zowel de automatisch IP detectie als de handmatige instelling geprobeerd. Beide werken niet.
Kan iemand hier een verlossend woord in de duisternis brengen?

Alvast bedankt!
 
cornfed
Is er wel voldoende signaal?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
henryk
Ja, het signaal is voldoende sterk.
 
cornfed
Probeer eens zonder een enkele beveiliging in te stellen.
Dat is alleen maar om uit testen of de beveiliging het probleem is.
Na de test mag je de beveiliging weer herstellen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
seawave
Vreemd, voldoende signaal en geen verbinding met DHCP uit? en handmatig ip-adres ingesteld?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'draadloos samsung smart tv aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 25 apr 2015
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk : 2 07 jun 2014
NAS aansluiten op modem/router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 mei 2014
Smart TV TV diensten : 2 27 feb 2014
Advertentie