obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
help wat nu
leclercq1000
ik ben sinds een maand tele2 klant ik had 50mb pakket gepakt maar al snel geen downloadspeed ik kom nl niet hoger dan 125kb uit wat ik ook doe advies van hun terug naar 20mb pakket en wat denk je hetzelfde liedje
nu doet de speedtest wel zijn werk nl 16mb download maar op de laptop niet boven de 125 kb wie kan mij helpen want tele2 zegt gewoon niet ons probleem help help
 
seawave
16MB download is voor een 20MB abbo prima, bedraad neem ik aan.
Laptop draadloos?
 
leclercq1000
bedraad of draadloos maakt geen verschil kom niet hoger dan 125 kb
 
kobus1960
Heb je een PC bedraad staan die wel de normale
snelheid haalt?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leclercq1000
ik heb alleen maar laptop zou het dan aan een instelling op deze liggen
 
kobus1960
Zou kunnen, welke laptop, (merk, type) heb je?
Is zo vanaf hier niet te zeggen. Op welke poort
sluit je bedraad aan, dus welke LAN op het modem?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leclercq1000
ik heb een samsung r510
en kabel zit in lan 3

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 02 juni 2013, 12:33:04:
ik kan maar niet begrijpen dat de speedtest wel voldoet maar ik krijg op geen enkele manier snelheid met downloaden en 125kb is echt niet te doen
Gewijzigd door leclercq1000 op 02 juni 2013, 12:33
 
seawave
Lan 3 in goed of Lan 4
Aan je kwaliteit van je Samsung R510 zal het denk ik niet liggen!
Zet die laptop is op dezelfde poort als de desktop, dan kan je de aansluiting alvast uitsluiten.
Als het dan nog niet goed is, dan de drivers m.b.t draadloos opnieuw installeren.
Wat de volgende stap nog kan worden is dat in je modem de wifi-instellingen niet goed staan.

succes!
 
leclercq1000
kun je wat specifieker zijn zet de laptop op dezelfde poort wat bedoel je hier mee
en welke wifi instelingen zou ik dan moeten hebben op het modem
 
seawave
Als laptop bedraad ook maar 125kb is dan word het een heel ander verhaal, dan zit het echt in je laptop niet goed m.b.t. de instellingen/configuratie lankaart, dan kan je het modem uitsluiten m.b.t. de lan-poorten. m.a.w. zorg eerst dat het bedraad goed gaat!

Dus trek de RJ45 aansluiting uit je desktop en sluit deze aan op je laptop, nog 125kb?
zoja, dan moet je het zoeken in de instellingen van de laptop.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'help wat nu', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie