obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Wordt de Comtrend CT-6373 nog uitgeleverd met oude firmware?
maniak
Ik lees dat je het admin wachtwoord kan achterhalen en/of aanpassen door het modem eerst offline aan te sluiten. Dit gat is gedicht door een latere (automatische) update.

Mijn vraag is: levert Tele2 anno 2013 nog steeds de Comtrends uit met oude firmware? Of is de update tegenwoordig fabrieksaf geinstalleerd?

Ik las van één gebruiker dat het sinds ausgustus 2011 fabrieksaf beveiligd is. Maar een andere gebruiker van september 2011 meldde van niet.
Wat zijn de recente ervaringen?
 
cornfed
Het overgrote deel heeft de nieuwe firmware.
Oude klanten leveren hun Comtrend in en daarna krijgen nieuwe klanten die weer uitgeleverd.
Als de Comtrend nog niet eerder uitgegeven werd, heb je kans dat de oude, eerste firmware er nog op zit.
Daarom altijd eerst kijken of de deeplinks nog werken VOOR dat de Comtrend online gaat.
Als de Contrend online is, gaat hij direct kijken of er een update bestaat en dan ben je te laat.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Martinos
Vorige week mijn Tele2 Comtrend Multi-DSL Modem ontvangen.
Model: CT-6373
Productnummer: 722492-086

Helaas werken de deeplinks ook niet na het uitpakken en voor het plaatsen aan de 'telefoon'-lijn. Blijkbaar levert Tele2 anno 2013 de modems uit met nieuwe firmware..... Sad

Als er een (andere) oplossing komt, waarmee er alsnog admin-toegang of toegang to de instellingen (op tekst-niveau) binnen het modem verkegen kunnen worden, hoor ik het graag.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wordt de Comtrend CT-6373 nog uitgeleverd met oude firmware?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
Comtrend WiFi-wachtwoord wijzigen nodig? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 10 aug 2015
Advertentie