obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
wifi printer canon prixma mg3200
rich
mijn ip camera`s heb ik via draad, en zijn te benaderen.
of mijn thuisnetwerk werkt weet ik niet, de ip camera kan ik ook niet draadloos benaderen.


mischien dat mijn thuisnetwerk niet werkt?
 
rich
peer to peer is gestopt hoe te starten?
 
cornfed
Dan zou ik eerst zeker stellen dat je WIFI correct is ingesteld en ook daadwerkelijk werkt.

Een fabrieksreset van de Davolink is dan raadzaam. Wel moet je daarna alle gedane instellingen weer opnieuw instellen.

Stel je WIFI in met een eigen verzonnen SSID (naam) en een wachtwoord (netwerksleutel).
Die gegevens heb je nodig om de printer in te stellen voor je WIFI netwerk.

Heb je geen andere apparaten die gebruik kunnen maken van WIFI?
Zou handig zijn om daarmee je signaal te controleren.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
rich
het netwerk werkt niet,ik kan geen computers lid maken,er word steeds gezegt dat de andere computer lid moet worden(dat zeggen ze dus op 2 computers)
 
cornfed
Even voor de duidelijkheid: Heb je één of meer apparaten aangesloten op LAN1 en/of LAN2 op de Davolink?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
rich
de 2 ip cam`s
 
rich
ik heb een filmpje gevonden http://www.youtube.com/watch?v=Afhfk4cwb5U maar daar werkt hij men LAN niet met WAN
 
kobus1960
LAN 1 en 2 zijn geschikt voor TV, niet voor LAN, daar moet je
3 en 4 voor gebruiken. Gebruik je wel WiFi in huis?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
rich
klopt 3=4
jaik gebruik wifi op 2 computers,en wil deze graag in een netwerk hebben zodat ik op de andere comp kan printen en documenten ed kan bekijken
 
kobus1960
Oke, klik op onderstaande link.

http://windows.microsoft.com/nl-nl/wi...-homegroup
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi printer canon prixma mg3200', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend WiFi-wachtwoord wijzigen nodig? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 10 aug 2015
Zwak Wifi signaal/beperkt internet Algemeen : 6 26 sep 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Wifi ontvangst verbeteren Algemeen : 4 13 apr 2014
Geen WiFi verbinding overstappen of Technicolor TG789vn Tele2 Glasvezel internet verbindings problemen : 7 10 jan 2014
Advertentie