obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Poorten opzetten
freakazoid
Hallo allemaal
Allereerst een prachtig forum en mijn vraag is aan jullie ik heb de davolink 2020 en de sitecom 300n. Nu wil ik graag een aantal poorten gaan open zetten maar bij het tele2 modem lukt dit niet.Het gaat om de poorten 3306 en 1221 en 7500. Wanneer ik bij tele 2 de poort 50549 invoer werkt deze wel.Ik heb nu via deze website gevonden hoe ik mijn router 330n en davolink moest aansluiten alleen wil ik graag die poorten open krijgen misschien kan iemand mij helpen a.u.b.

Met vriendelijke groet
Freakazoid
 
cornfed
Van belang is dat we precies weten hoe de Sitecom aangesloten en geconfigureerd is.
Is dat via http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...#post_3236 handleiding gegaan?
Dan is het voldoende om alleen in de Davolink de poorten te openen.
In de Sitecom hoef dan niets te gebeuren.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
freakazoid
Oke dank je wel voor de snelle reactie.Poorten open zetten is nu gelukt maar ik had nog even een vraagje weet je misschien hoe het komt als ik een webserver heb draaien op mijn pc en ik wil deze gaan bekijken via mijn eigen ip nummer 87.214.**.*** ik geen pagina te zien krijg.Het zit zo op mijn webserver draait een php script gebonden aan Sam Broadcast dus van uit mijn website die bij webreus draait wordt dit php script aangeroepen.Als ik naar mijn website ga zie ik dat die pagina niet weergeven kan worden.Als ik de website op mijn telefoon bekijk werkt het wel.Mischien weet je hier of iemand anders een oplossing voor.

Met vriendelijk groet
Freakazoid
 
cornfed
Het eigen WAN ip adres werkt niet op je eigen interne netwerk.
Sommige modems kunnen dat wel, maar de Davolink kan dat niet.
Dus je zal altijd een proxy of een andere internetverbinding moeten gebruiken om via
je WAN ip adres een verbinding te maken met de server.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
freakazoid
oke bedankt nog 10 maanden en dan weer snel overstappen dit is waardeloos maar toch bedankt voor alle moeite
 
cornfed
Je kan je eigen hosts bestand aanpassen om je WAN ip adres om te leiden naar je interne ip adres.
Dan leidt je de route om op je eigen pc.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
freakazoid
Oke het is het proberen waard natuurlijk maar hoe krijg ik dat voor elkaar zou je mij daarbij kunnen helpen misschien.
Ik was nu bezig met no-ip maar dat werkt ook niet erg
Alvast bedankt voor de hulp

Met vriendelijke groet
 
cornfed
Nee, een DDNS dienst brengt je niet verder.
Die vertaalt je gekozen naam naar je WAN ip adres en dat werkt dus niet op je eigen netwerk.
Een DDNS dienst is alleen handig als je vanaf een andere verbinding werkt.
En dan nog is het niet echt nodig, want bij Tele2 verandert je WAN ip adres vrijwel nooit.
Je kan je WAN ip adres gewoon onthouden of ergens opschrijven.

Een hosts bestand aanpassen is heel simpel. Het is gewoon een text bestand.
Daar zet je een verwijzing is dat alle verkeer dat naar je WAN ip adres wil, omgeleid wordt naar het interne ip adres.
Hier lees je de ins en outs: http://www.schoonepc.nl/nieuwsbrief/h...assen.html
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten opzetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Poorten open zetten Helpdesk : 2 11 jan 2017
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 jan 2016
Advertentie