obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben !
Tele2cram
Hallo,

Sinds gisteren kan ik met mijn decoder wel opnemen maar tijdens het opnemen niet meer naar andere zenders kijken !
Het beeld op de andere zenders is dan zwart, sommige zenders (enkele) kan ik wel zien met geluid !!!!!!
Als ik de opname verwijder, kan ik weer zappen en alle zenders bekijken !
Hoe kan dit terwijl ik het systeem zeker al een half jaar goed draaiende heb ?
Heb het modem gereset, decoder/receorder van het stroom, heeft allemaal niets geholpen !

Graag een oplossing van iemand, alvast bedankt !
 
seawave
Wat is je internetsnelheid zie: http://www.speedtest.net/nl/
Je bandbreedte zal denk TE zwaar belast worden, waardoor "alles" tegelijk een probleem is.
Zit je onder 12 Mb, dan kan je kosteloos opzeggen aldus Tele2 , maar dat gaan ze dan eerst onderzoeken,..(succes!!)
Ik heb zelf ook bij Tele2 gezeten en een onverwachte snelheidsverlaging is meer regel dan uitzondering, dus dat zal me niks verbazen,.
Die snelheidsmeting kan je het beste doen met de decoder uit, dus met het "kale signaal"
Moet je het modem veel resetten, dan is dat misschien de onstabiele factor, want die bart-smit modems van Tele2 blinken zacht uitgedrukt niet echt uit in kwaliteit!!
 
seawave
Zeer tevreden nu: http://www.speedtest.net/my-result/3551166675
Gewijzigd door kobus1960 op 09 juni 2014, 18:38
 
kobus1960
Nagenoeg altijd goed bij Ziggo, als het minder is, dat ligt in negen van
de tien gevallen aan de thuissituatie. DAT is echter een taboe bij velen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
seawave
Klopt i.d.d. Kobus en geen zeeman-huismerk ala davo/comtr@#$%^& maar een degelijk A-merk de Cisco EPC 3928 niet dichtgespijkerd en zeer goed te configureren naar eigen wens (wat kan een mens nog meer wensen,..) en ondersteunt concurrent dual-band: de frequenties 2.4 Ghz en 5.0 Ghz worden tegelijkertijd uitgezonden, tevens een werkende USB poort op het modem die word gezien in het netwerk als de BRCM-LVG heel handig om een harde schijf/printer/USB stick aan te hangen.
Wat ik wel mis is m;n loopje zo'n gemiddeld 4x per week om dat flintstone-modem van Tele2 te moeten resetten Mad Grin
Thuisinstallatie is tip/top in orde, in elk vertrek Cat6 en voor de tv-diensten Hirschmann einddozen en Connectors en uiteraard kabel met een goede gevlochten aarding (niet te dunne kabel!)
Het WIFI gebeuren is ook een verademing!! op de dakkapel nog prima bereik, terwijl er maar dekking is tot de 1ste verdieping m.b.t betonnen vloeren en muren, dus niks geen gepruts met Powerline adapters wat bij Tele2 normaal schijnt te zijn Zip It de hotspots werken ook prima buiten maar is wel wat trager maar goed genoeg!!
Alles samengevat een prima overstap met niks geen TOT-onzin maar krijgen waarvoor je betaald, zo kan het dus ook!!!

Een zeer tevreden Ziggo klant!! Yeah
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Geen HD? TV diensten : 1 22 okt 2014
Advertentie