obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 mailbox gaat veranderen
Bill
Binnenkort kun je nog makkelijker e-mails versturen en ziet je mailbox er anders, of liever, béter uit. We vonden namelijk dat het beter kon. Dat gaat gebeuren op 9 juli aanstaande, rond 22.00 uur. Je kunt die avond gewoon bij je mailbox en je kunt ook gewoon mails blijven sturen en ontvangen. Zodra je verbeterde mailbox live staat, krijg je een mailtje met uitleg over de nieuwe indeling.

Het live zetten van je mailbox gaat in 3 stappen:
Stap 1: in eerste instantie zie je alleen de mails die je na 22.00 uur ontvangt.
Stap 2: in de loop van de volgende dag zie je alle mails van de afgelopen 7 dagen.
Stap 3: binnen een week zie je je hele archief weer.

Je hoeft zelf niets te doen. Ook na 9 juli kun je gewoon inloggen zoals je gewend bent.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
seawave
Dit zal wel weer met de nodige "kinderziektes"van start gaan tele2 kennende,.
De flinstone provider, kan zich beter concentreren op de vele klachten, die ze nooit opgelost krijgen lijkt het wel.
Op de tele2 facebookpagina is het zeer druk omtrent de vele klachten, vooral het resetten van het oertijd spul van tele-nee spant de kroon.
Deze knoei oplossing zegt alles over de instabiele te warme modems die schijnbaar snel vollopen en daardoor het spoor bijster zijn, 1x resetten nog daaraan toe, maar voor je het weet kan je dit loopje naar de meterkast steeds meer ondernemen en dan zijn er veel (te veel) klanten die het met een snelheid? van onder de 10MB moeten doen,..Tele2 blijft maar met het geweldige TOT schermen, toch vreemd daar vaak te lezen is dat onder de 60% (12 MCool je contract kosteloos ontbonden kan worden, maar dat zal Tele2 het wel even moeten onderzoeken. Dus de klanten hebben geen poot om op te staan, want lijnkaart resetten en profielen GOED terugzetten en uiteraard goed intrainen dat is teveel gevraagd voor de technische dienst, kost geld namelijk,.
 
kobus1960
Lastig hoor, on-topic blijven, open
een eigen "tirade topic" man.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
seawave
Een triade topic,..Grin oh dat wil ik best doen,..
Maar dan is dat topic wel getoetst op de werkelijkheid lees realiteit over het "wel en wee van Tele2" (haha rijmt nog ook)
Dat zullen de Tele2-fans niet waarderen, maar ik blijf me toch echt verbazen hoe ze met klanten omgaan,.. dat is echt te triest voor woorden,..
 
rijnsma
Ja, dit heeft twee weken geduurd. Niet testen naar jezelf, niet kunnen mailen binnen Tele2. Wel van en naar buiten. Ik had er al een Gmail-account voor gemaakt. Dat ging wel.

Tot ik gisteren door een Deamonfoutmelding merkte, dat ze naast de smtp uitgaande server ook smtp1, smtp2, 3 , 4 hebben. Met smtp1.versatel werkte het prima, waar velen reuze blij mee waren uiteraard, omdat ik dat snel via hun forum heb gedeeld.
Ook gemeld aan de Tele2 helpdesk, waar ze deden alsof ze niet wisten wat ze hoorden.

Blijkbaar heeft dat iets losgemaakt bij de techniek, want vandaag heb ik ook weer via smtp.versatel.nl kunnen communiceren, al waren er nog wat Deamon fouten van de andere uitgangen door mijn geëxperimenteer. Ook gedeeld op het forum.

Dit was echt heel, heel erg van Tele2, ik kan er helaas niet anders van maken.
Ik moet maar eens rondkijken.
 
kobus1960
Ik zou je een advies willen geven.
Blijf je Gmail account gebruiken, ben je
nooit meer afhankelijk van provider gedoe.
Verdiep je er even in, en je wil niet anders.
Privacy bestaat al jaren niet meer. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
rijnsma
Dank voor je advies kobus1969.
Ik ben niet zo heel gek op die layouts van die Googles enzo én ik ben niet zo gek op de cloud. Ik houd het liever hier onder de knoppen zolang mij dat wordt gegund.
Maar nu in dit geval was het een uitkomst. Ik kende het al in detail, mijn vrouw gebruikt het al jaren, maar ze heeft een blinde vlek voor pc's, dus dan moet ik weer helpen.

Maar er is beslist veel voor te zeggen als het zo moet zoals soms bij Tele2.

Ik heb jaren terug een jaar lang gedoe gehad met streams, die steeds afvielen.
"Deden zij niet", "wisten ze niets van", het was mogelijk mijn computer of software of de bron enz.. (ja lekker makkelijk, ik gebruik Linux, dat is 'allemaal fout' Grin).
Maar nadat ik hier aan de discussie hierover deelnam en ook naar de Tros ging was het plotseling wél weg.

Vrijwel nooit meer last van gehad...?!?Whistl
 
kobus1960
Elke provider heeft weleens wat, daar ontkom je niet aan.
Ik ben al jaren bezig met "cloud", min of meer gedwongen
door m'n werkgever. Eenmaal gewend heeft me dat toch al
vaak geholpen in allerlei situaties. Heb vrijwel alles online
staan. Even de discipline hebben om eens in de maand inlog-
gegevens te veranderen, dat wel. Klinkt dan weer ouderwets,
toch doe ik dat. Werkgever verplicht dit btw 1 x per 6 weken.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
rijnsma
Het is erg makkelijk in de zin, dat je er overal onmiddellijk mee kunt werken.
Ik ken heel goed de voordelen.
Maar we hoeven maar even te denken aan b.v. de NSA en dan ben IK voor het overgrote deel genezen. Niets is afgeschermd.

Of een beetje raar spul in Google e.d.. Voor je het weet doen ze het dicht voor je en kan je er niet meer bij. Ik heb dat niet graag, ook als ik niets onvertogens verstuur.

O, kleine dingetjes. Dropbox, Ubuntu One enz. maar liever niet mijn 'grote data'. Frown

En ja, elke provider heeft wel eens wat. Maar dat moet je in alle redelijkheid verantwoordelijk behandelen. De mensen liggen voor een flink deel gedwongen aan het infuus van het web (de overheid wil b.v. in 2017 zelfs volledig digitaal) en dat geeft toch andere verantwoordelijkheden, vind ik wel.
 
kobus1960
Wen er maar aan, ook aan het verdwijnen van je privacy.
Voor zover je die nog denkt te hebben, niets is minder waar. Bye-sad
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 mailbox gaat veranderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie