obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
ik mag hier serieus mijn klacht doen? of .....
zafira2001
voor ik mijn verhaal en topic start heb ik deze vragen

mag ik echt zonder gelijk aangevallen, gediscrimineerd of geband te worden mijn klacht neer zetten of mag dat niet?

op het tele2 forum deed ik dat en werd direct geband .
echter is het zover dat ik morgen al naar het politie bureau mag om aangifte te doen tegen die man van tele 2 en dat vriendje van hem op het forum.
nu wil ik dit hele zaak best delen ik heb ook al SBS en NOS en VARA nog een paar pers middelen ingezet op mijn case.
nu mijn vraag mag ik mijn verhaal doen of zal ik t gewoon laten.
en hoeveel zou het helpen ik kan tenslotte nog naar andere openbare forums toe
dus heel belangrijk is het niet voor mij maar ik wil het wel weten.

het gaat hier om erg harde strafbare feiten van tele2 naar klanten
o.a discriminatie met bewijs en kan en mag ik ook plaatsen aangezien ik alles al besproken heb met de politie weet ik wat ik wel en niet mag neer zetten.
als je de wet hier op kent en zie dat deze twee in het bijzonder hier beroepsmatig mee bezig zijn
betekent dat dat er meer als twee jaar cel straf boven de twee van het tele2 forum.
is het interessant genoeg om hier neer te zetten en evt het verloop van deze zaak het word hoe dan ook wel openbaar dan wel of niet via tele2 forums.

gaarne reactie zijn er rare of vage reactie bij of discriminerende reactie word dit uiteraard ook mee genomen in mijn case

ik vraag al ongeveer twee jaar aan tele 2 of zij mij alstublieft volledig mijn pakket willen geven aangezien ik dit ook altijd netjes op tijd betaal. kennelijk is dit voor de klanten service veel te moeilijke stof om te begrijpen.
en zit ik al twee jaar met een half werkend systeem en als het regent vallen alle of gedeeltelijke diensten al twee jaar ben ik om hulp aan vragen aan tele 2 maar nee hoor alleen een hoop Allende en nu is dit forum er ook nog bij gekomen dus ja een heel verhaal maar komt wel goed als het goed is viert recht zegen toch?

mvg

mijn Nederlands en schift is misschien niet zo goed maar dat maak mij toch niks uit.
ik ben wel netjes.
 
cornfed
Zolang je maar aan de forumregels houdt, ben je welkom bij ons.
Link: http://tele2.gebruikers.eu/disclaimer...laimer.php

Wij zijn een onafhankelijk forum.
Het gaat wel over Tele2, maar verder zijn er geen enkele verbindingen tussen Tele2 en ons.

Dus wat is er precies aan de hand?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
seawave
Leef je uit, heb ik ook wel eens gedaanArgue
Hier zijn ze niet kinderachtig maar wel oprechtThumbs Up
 
zafira2001
ok het is een behoorlijk lang verhaal aangezien ik twee klant ben en dit ook al heel lang speelt

ik heb dit ook op andere forums neer gezet inc mijn eigen ervaring ik maak hier dan een topic voor aan en eigenlijk kan ik wel wat hulp gebruiken wand ik wil er een keer klaar mee zijn niet elke week de zelfde provider moeten bellen ik betaal serieuze elke maand braaf mijn rekeningen moeilijk ben ik niet maar wel moe van alles.

titel nieuwe topic:

Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare!

plaats m zo dan
 
cornfed
Dan sluiten we dit topic.
Er is geen noodzaak om twee topics open te houden over hetzelfde onderwerp.
Gewijzigd door cornfed op 08 september 2015, 00:37
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ik mag hier serieus mijn klacht doen? of .....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. Algemeen : 4 18 mrt 2018
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
hoe benader ik mijn storage drive by 2 routers? Helpdesk : 8 15 aug 2015
OE SLUIT IN MIJN TIME CAPSULE AAN MET ROUTERFUNCTIE ACHTER EEN TECHNICOLOR ROUTER / MODEL? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 26 mei 2015
Advertentie