obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Instellen Voip telefoon
pesaan
Sinds kort heb ik tele2 telefoon en internet. Ik gebruikte behalve mijn gewone telefoon ook voip bellen met een Targa dip phone en dit werkte prima. Maar sinds ik bij Tele2 zit kan ik geen voip meer gebruiken, ik heb contact gehad met de help desk van tele2 maar krijg hier het antwoord dit ondersteunen wij niet. Kan iemand mij helepn aan de juiste instellingen voor mijn Davolink router/modem.
 
pesaan
Aangezien ik regelmatig met het buitenland bel makte ik gebruik van Voipstunt en Voipcheap hetgeen helemaal gratis is.
 
jgfermelo
Ik zelf bel al zo'n jaar met de Targa (siemens c450) via tele 2. Probleem wat ik tegenkwam was dat niet alle aansluitingen op de davolink een aansluiting naar buiten geven (internet op dus) De Targa geeft dan aan dat de server niet gevonden kan worden. Gebruik een andere aansluiting en kijk of verbinding kan worden gemaakt.
Test of je een IP adres krijgt toegewezen van het modem; Ja, dan inloggen via je browser .
Nee? dan de instelling van de targa op automatisch verkrijgen van IP adres zetten = standaard bij aankoop.
Als dit nog niet werkt, en je niets hebt veranderd in je inlog gegevens van de voipcheap/lowratevoip/voipbuster =betamax, dan probeer je of je Targa werkt op de poort waarop je pc zit aangesloten. Het zou gewoon moeten werken zonder portforwarding in de Davolink te doen.
Werkt alleen de computer aansluiting? dan even een switch(GEEN ROUTER) er tussen en de pc zowel als de Targa aansluiten op de werkende uitgang.
Niet alle uitgangen werken voor internetvebindingen. 2 van de 4 zijn voor tv ontvangst.
succes
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instellen Voip telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 10 jul 2017
Verkeerde vaste Telefoon geleverd Algemeen : 5 14 nov 2012
pop3.versatel.nl niet te benaderen met telefoon Storing : 5 18 aug 2012
Telefoon gestolen Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 9 11 jun 2012
Advertentie