obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden
hollebollejan
Ik zit niet op mijn plek ik test de poorten met een app op mijn telefoon. Ik heb de beschrijving van tieper ook al diverse keren doorlopen. Ik zal zodra ik op mijn plek zit een screenshot maken van de instellingen in de Technicolor modem. Een medewerker van tele 2 heeft al eens poort 80 voor me open gezet maar via de test app zonder resultaat. Mouwen opstropen en opnieuw beginnen met jullie hulp dan moet het toch een keer lukken. alvast bedankt
 
cornfed
Zolang je niet test met je telefoon via WIFI, is dat een goede methode.
Anders test je op je eigen netwerk en dat mis je nu net het punt om via 'buitenom' te testen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
tieper

Quote

hollebollejan schreef:

Ik heb de camera op poort 80 goed werken via het netwerk maar online lukt het me nog niet. Maar ik zie dat er hoop is dus maar weer opnieuw proberen.


Hier staat mijn "handleiding" die je kunt downloaden. https://www.dropbox.com/s/fvbrom5hfafvls2/Tele2%20port%20forwarding_NL.doc?dl=0
 
Bill
Als admin kan ik wat grotere bestanden toevoegen.
Bij deze de handleiding van tieper.

tieper bedankt voor je handleiding.Smile
Bill voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
tieper

Quote

Bill schreef:

Als admin kan ik wat grotere bestanden toevoegen.
Bij deze de handleiding van tieper.

tieper bedankt voor je handleiding.Smile


Graag gedaan
 
cornfed
Ziet er goed uit. Clap
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
hollebollejan
ga morgen de beschrijving van bill nog eens proberen erg duidelijk screenshots lukte me niet.
Ben benieuwd.
 
hollebollejan
Nou het is gelukt 1 camera werkt de vertaalde gebruiksaanwijzing deed wonderen, nu de rest van de camera's installeren. Het kan dus toch met Tele 2 iedereen bedankt voor de hulp
 
cornfed
Dat is goed nieuws.
Wat doe je nu dan anders?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. Algemeen : 4 18 mrt 2018
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Advertentie