obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN
tieper
Het is me uiteindelijk toch gelukt om voor mijn Foscam IP camera's de benodigde poorten open te zetten zodat ik die via internet kan bedienen.
Daar het instellen van poorten in deze router afwijkt van de meeste andere routers en er meer klachten over zijn heb ik een eenvoudige handleiding gemaakt wat de instellen voor anderen misschien wat duidelijker maakt.
 
tieper

Quote

tieper schreef:

Het is me uiteindelijk toch gelukt om voor mijn Foscam IP camera's de benodigde poorten open te zetten zodat ik die via internet kan bedienen.
Daar het instellen van poorten in deze router afwijkt van de meeste andere routers en er meer klachten over zijn heb ik een eenvoudige NL handleiding gemaakt wat de instellen voor anderen misschien wat duidelijker maakt.


En nu is het natuurlijk de kunst om het document als bijlage te plaatsen en dat lijkt niet te lukken vanwege de omvang (2,8Mb) van het bestand. Stuur me een privé bericht met je e-mail adres als je interesse hebt.
 
tieper

Quote

tieper schreef:

Quote

tieper schreef:

Het is me uiteindelijk toch gelukt om voor mijn Foscam IP camera's de benodigde poorten open te zetten zodat ik die via internet kan bedienen.
Daar het instellen van poorten in deze router afwijkt van de meeste andere routers en er meer klachten over zijn heb ik een eenvoudige NL handleiding gemaakt wat de instellen voor anderen misschien wat duidelijker maakt.


En nu is het natuurlijk de kunst om het document als bijlage te plaatsen en dat lijkt niet te lukken vanwege de omvang (2,8Mb) van het bestand. Stuur me een privé bericht met je e-mail adres als je interesse hebt.


Of download via deze deze link: https://www.dropbox.com/s/fvbrom5hfafvls2/Tele2%20port%20forwarding_NL.doc?dl=0
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Poorten open zetten Helpdesk : 2 11 jan 2017
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Advertentie