obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4
overbeek
Beste,

Sinds kort ben ik overgestapt van KPN naar Tele2. Ik heb 2 jongens in huis met een Playstation 4 die beide hetzelfde (en volgens mij inmiddels algemeen bekende) probleem met het NAT type hadden. Modem Technicolor TG789bvn. Er stond een prima handleiding op internet om dit op te lossen. Zo gezegd zo gedaan, hielp perfect. Eerste PS4 op poort 3 klaar. 2e PS 4 op poort 4 was toen aan de beurt. Dit ging niet, ik kon alleen de eerste PS4 gewijzigde instellingen weggooien en vervangen door de 2e PS 4. Is er iemand die ervaring heeft met het wijzigen van NAT type voor 2 Playstaions 4 ?

Alvast dank !
 
abmg
Als ik alle problemen op het andere Tele2 forum lees, dan denk ik dat het heel lastig wordt. De oplossing is dan een eigen router achter het modem en daarop het router deel uitschakelen.
Hier: https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de...nzin-52822 staat een uitleg.

Maar misschien reageert nog iemand die hier ervaring mee heeft; dat heb ik niet.
 
overbeek
Thanks, ik ga het in elk geval proberen.
 
cornfed
Inderdaad.

Je kan geen twee Playstations in de DMZ zetten bij de Technicolor.
Je moet dan de omweg nemen om een extra router achter de Technicolor neer te zetten.
Dan kan die tweede router in de DMZ gezet worden bij de Technicolor.
En dan moeten de poorten geopend worden in die tweede router voor de beide Playstations.
Methode en werking hangt af van het model router die je kiest.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Advertentie