obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions.Dit is de verzamelbak waarmee uiteindelijk de FAQ onder navigatie mee gevuld gaat worden.Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
nieuws groepen en tele 2
Snuffel
Kan het kloppen dat je bij tele2 2 draadjes hebt in news groepen dus een max van 50kb.

Weet iemand hier iets meer over of heeft een oplossing ?

Ik ben een beginnende newsgroep gebruiker maar als dit de snelheden max zijn dan is dat niet echt wat Wink en blijf het bij beginnen.
 
Bill

Quote

Kan het kloppen dat je bij tele2 2 draadjes hebt in news groepen dus een max van 50kb.


Dat hangt ook van je newsreader af! Welke gebruik je?

Loopt dat via Eweka? Daar lees ik een hoop problemen over. Met name de capaciteit is een probleem.


Hieronder een quote uit een nieuwsgroep,

Quote

De news-service wordt geleverd as-is en
deze wordt niet ondersteund door de helpdesk of wat dan ook.
Google nieuwsgroep


In bovengenoemde nieuwsgroep kun je een hoop info vinden.

Verder kun je eens kijken of je internet instellingen wel geoptimaliseerd zijn. Gebruik daarvoor TCPIP optimizer.

http://tele2.gebruikers.eu/weblinks.p...p?cat_id=2

De 2e link moet je hebben.

Advies in dat programma zit een backup mogelijkheid van de huidige instellingen. Maak die backup voordat je de instellingen veranderd.

Ben benieuwd naar je resultaten.
Gewijzigd door Bill op 29 oktober 2006, 09:32
 
Bill
Nog ff verder gesnuffeld en kwam dit tegen.

Quote

Mescalino schreef:
Hoi,

Worden de nieuwsgroepen van Tele2 nu geknepen of niet?
Ik haal nu 50KB/seconden terwijl dit ongeveer 10X zo hoog behoord te zijn. Bedankt



Deze snelheid klopt precies, als je sneller wilt kun je een Tweaknews abbo nemen waarop je korting krijgt omdat je via het Tele2 netwerk gaat. Zie ook www.tweaknews.nl
Dit hoort dus niet 10x zo hoog te zijn. (zou wel mooi zijn trouwens)

Bron: Reactie van Janklaas
 
Snuffel

Quote

beheerder schreef:
Nog ff verder gesnuffeld en kwam dit tegen.

Quote

Mescalino schreef:
Hoi,

Worden de nieuwsgroepen van Tele2 nu geknepen of niet?
Ik haal nu 50KB/seconden terwijl dit ongeveer 10X zo hoog behoord te zijn. Bedankt



Deze snelheid klopt precies, als je sneller wilt kun je een Tweaknews abbo nemen waarop je korting krijgt omdat je via het Tele2 netwerk gaat. Zie ook www.tweaknews.nl
Dit hoort dus niet 10x zo hoog te zijn. (zou wel mooi zijn trouwens)

Bron: Reactie van Janklaas


Dan maar geen nieuwsgroepen , wel jammer ...heb je een snelle verbinding en gaat het traag via nieuws groepen of dus er voor betalen via tweaknews....hey wij zijn nederlanders we willen zoveel mogelijk gratis toch Grin
Ik had gehoopt dat het misschien ook via een andere snellere server (gratis) kon , maar dat dus niet het geval.

TCPOptimizer gebruik ik al zolang ik tele2 als provider heb.
Newsbin pro als news reader.

Het zou ook te mooi geweest zijnWink

Dank voor je snelle antwoord

Groet
Gewijzigd door Snuffel op 31 oktober 2006, 11:27
 
Bill
Er zijn genoeg vrije nieuwsgroepen. Alleen is de retentie tijd en snelheid niet geweldig.
 
nobel
Heb een 4 / 1 mbit abbo.
Gebruik al enige tijd Eweka als newsserver tot volle tevredenheid!
Haal snelheden van gemiddeld 490 kbyte (8 x 490 = 3.920 Mbit). Is zeker niet slecht; en dat voor € 7,50 per maand. Daar kan alle gratis newsservers niet tegen op !
Groeten,
Nobel
 
Bill
Voor het geval dat je het nodig hebt de link naar
 
Bill
Dat is boffen!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuws groepen en tele 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 : 4 08 sep 2015
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) Snelheid : 2 17 aug 2014
tp-link router 1043nd achter davolink 2020/tele 2 plaatsen mislukt Helpdesk : 10 19 okt 2012
Tele 2 (1 tv digitaal en 2 analoog) en nog steeds rekening van UPC voor tv?? Klacht over Tele2 : 10 11 apr 2012
Nieuws server Tele2 instellen FAQ-klad : 21 01 jan 2012
Advertentie