obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
tele2 compleet: van 4/1 naar 20/1
jmk
Hallo,

Ik heb op 13 mei 2008 een mail gehad van tele2 met de aanbieding, om van 4/1 naar 20/1 te gaan. Kosteloos, maar wel met een 2 jarige verlenging van mijn abo.

Op 20 mei kreeg ik een bevestiging:
"Wij hebben uw verzoek voor een productwijziging ontvangen. Deze zal zo spoedig mogelijk door ons verwerkt worden."

1. Hoe lang zou het nog duren?
2. Hebben andere mensen hier ervaringen mee?
3. Zou het resetten van mijn modem zin hebben? Doe ik zo min mogelijk. Ben graag online! Cool
Gewijzigd door jmk op 21 mei 2008, 23:05
 
muchomojo
hai,
ik heb deze aanbieding genomen en geen moment zonder gezeten. de 4 mb is gewoon overgegaan naar 20 mb, zelfs mijn bel gratis altijd werkt perfect.
ook haal ik met tot 20 mb de 17 mb dus ben erg tevreden
 
am001
ja niet ieder een is zo gelukkig als jij.

Maar goed ook ik heb naar de positieve berichten gekeken
en ja negatief kunnen we altijd nog zijn.

Maar in dit geval, ik ben niet te vreden met tele2. tenminste tot nu toeShock
 
rutger18
Vind het ook tegen vallen allemaal..

Zit oo 6mbit en 1135 er vanaf.. met kabel zit ik op 8mbit met geluk..

Duurde ook allemaal veel langer dan normaal, moet wel zeggen dat ze altijd netjes terug bellen heel snel maar niet altijd met bruikbare informatie.

Ben nu met ze in debat wat voor snelheid ik zou moeten kunnen hebben..
 
cammikaze

Quote

rutger18 schreef:
Vind het ook tegen vallen allemaal..

Zit oo 6mbit en 1135 er vanaf.. met kabel zit ik op 8mbit met geluk..

Duurde ook allemaal veel langer dan normaal, moet wel zeggen dat ze altijd netjes terug bellen heel snel maar niet altijd met bruikbare informatie.

Ben nu met ze in debat wat voor snelheid ik zou moeten kunnen hebben..


Lijkt me standaard reactie, ik ben ook nog op antwoord aan het wachten over wat nu een reƫle snelheid voor mij zou moeten zijn, ik zit nu op 8 a 9 Mb op een abbo van 20Mb.
 
jantjebeton
@Rutger18:

Je geeft aan dat je 6Mbit haalt en met kabel dat je ongeveer 8Mbit haalt, ik ga er vanuit dat de behaalde 6Mbit draadloos behaald word.

De Tele2 modem haalt draadloos een maximum snelheid van 6Mbit, sneller haalt de modem niet, als je geen andere draadloze router hebt aangekoppeld zul je het draadloos met 6Mbit moeten doen.

Dat je bekabeld niet meer dan 8 Mbit haalt kan veel verschillende factoren hebben, bv.
- Afstand wijkcentrale naar je huis toe
- Kwaliteit koperlijn van wijkcentrale naar je woning
- Afstand van de ISRA naar de modem
- Kwaliteit bekabeling van de ISRA naar de modem

Je gaf in je post aan dat je 1135 meter van de wijkcentrale afwoont, heb je dit zelf opgezocht of heb je dit van Tele2 gehoord?

Het grote nadeel van de wijkcentrale tests op internet is dat ze aangeven hoever je hemelsbreed van de dichtsbijzijnde wijkcentrale afwoont. De bekabeling van de wijkcentrale naar jouw woning toe kan misschien wel 2x zo lang zijn.
Gewijzigd door jantjebeton op 25 juni 2008, 09:52
 
loudness
jantjebeton hier moet ik toch even iets op zeggen ik het ook tele2 zit op een afstan van 3400 mtr draadloos internet en haal een snelheid van tussen de 8 en 10 mb
heb dan wel alles op de hoofd aansluiting aangesloten met een kabeltje van 20 cm
ik ben wel tevreden met wat ik heb meer kan ik ook niet uit de lijn krijgen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 compleet: van 4/1 naar 20/1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie