obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
problemen
ahemels
Al vanaf het begin heb ik een tele2 aansluiting voor telefonie tv en internet.
Sinds vrijdag 16 mei krijgt mijn modem geen signaal foor vanaf de adsl lijn.
Er is al een monteur van tele2 geweest, die gaf de schuld aan de KPN, die is echter vanmorgen geweest en constateerd dat de adsl gewoon binnenkomt via metingen.
Het modem blijft echter knipperen en zoeken naar verbinding met de adsl lijn met als gevolg dat ik geen internet tv en teleffon heb .
Wie weet een snelle oplossing???

Annemiek
 
Bill

Quote

Er is al een monteur van tele2 geweest, die gaf de schuld aan de KPN, die is echter vanmorgen geweest en constateerd dat de adsl gewoon binnenkomt via metingen.


Dan lijkt het erop dat het modem kapot is. Bel de klantenservice/helpdesk en vraag of ze op afstand het modem kunnen checken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
dabird
Misschien loze vraag: maar alle kabeltjes zijn wel aangesloten op het modem?

Kun je trouwens het modem via je pc nog benaderen? (http://192.168.1.1)
 
lk1zhm
Dit zelfde probleem heb ik ook gehad met Xs4all modem,die viel zeker 3x perdag uit,moest ik zeker 15min wachten voor ik weer verbinding had.Ook hier is een KPN monteur geweest om de lijn te meten maar die was oke.Weer XS4all gebeld en het lag puur aan onze bedrading zijden ze.Nou ik heb de modem bij een kennis van mij aangesloten die hadden ook XS4all daar werkte de modem perfect.
terug bij mij was het weer knudde,het lag puur aan het signaal van Xs4all en zij maar zeggen dat het aan de aansluiting lag(Eikels).SadNu ik Tele2 heb is dit probleem er niet meer.
 
loudness

kan je iets meer uitleg geven kan je vertellen welke lampjes er op het modem branden en in welke kleur.
mischien kan ik je dan uit de brand helpen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 21 dec 2013
Advertentie