obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
DV2020 regelmatig verbinding kwijt
am001
Is dit een bekend probleem?
Zo ja wat is hier van de oplossing?


Ik heb regelmatig dat ik 220 uit moet halen van de dv2020
Zo dat het weer opnieuw zich aanmeld, anders duurt het wel een dag of 2 weer hij verbinding heeft.

Is dit een probleem dat ik alleen heb of zijn er nog meer mensen die dit hebben?

En weet iemand hoe dit opte lossen is.
misschien een nwe firmware downloaden.

Als iemand het weet graane laten weten
want helpdesk is van tele2 nog in kinderschoenen heb ik het idee.
En ik wil ze wel helpen maar zij staan er niet klaar voor om het tot een hoog niveau te brengen.
Wel jammer voor een bv dat goed uit de bus wil komen.
 
meh
Ik raak ook steeds mijn verbinding kwijt, en met steeds bedoel ik al snel 2-3x per uur. Maar het probleem verhelpt zichzelf wel in ongeveer 2 minuten, ik hoef mijn router er niet voor te reseten of iets dergelijks. Het lichtje gaat gewoon een tijdje rood branden en daarna herstelt hij de verbinding zelf.
Denk alleen wel dat het 1 van deze dagen maar eens tijd wordt om de helpdesk te bellen Smile
 
am001
Niet al te lang mee wachten
Want ik denk zelf dat er veel meer mensen zijn die dit probleem hebben
 
meh
ja ik ga ze morgen 100% zeker bellen, ik ben de laatste 20 minuten 12 keer mijn verbinding kwijtgeraakt, het begint redelijk irritant te worden.
 
JajeBlade
Hallo, ik heb een soort gelijk probleem wannneer ik mijn computer opstart gaan de lampjes van de lan adapter soms niet aan. Wanneer de computer dan is opgestart heb ik rechts onderin het icoontje staan dat ik geen verbinding heb met mijn netwerk. Wanneer de lampjes dus wel gaan branden tijdens het opstarten heb ik wel gewoon internet.

Als ik dan dus geen verbinding heb helpt het om de kabel er een paar seconden uit tehalen en er weer in te doen. Als ik geen verbinding heb geeft het status lampje om ongeveer 1 seconde (wat volgens mij te weinig is).

Ik heb nog 2 andere computers in mijn netwerk die op de andere poort van mijn DV2020 router/modem die hier geen problemen mee hebben.

Ik heb dus al geprobeert de kabels van poort 3 en 4 om te draaien maar dat helpt dus ook tijdelijk. We hebben de Pc ook al op andere netwerken geprobeert en daar hadden we geen problemen. Dus zit het volgens mij niet in de PC die trouwens Vista draait maar in de router/modem van tele2.
 
cammikaze
Dit probleem klinkt mij bekend, mijn draadloze verbinding valt namelijk ook regelmatig weg en dan vooral inde avonduren.
Net met Helpdesk gebeld, ze zouden de modeminstellingen iets wijzigen en nu moest het probleem opgelost zijn, dus wacht ik nog even op vanavond ;-)
Of topic: Dan blijft er alleen nog mijn snelheid over die omhoog moet (is nu +/- 8.5Mb op een abbo van 20Mb) maar dat zou aan de afstand naar de centrale liggen (+2Km). Shock
 
alexkelderman
ik lijk het zelfde probleem te hebben als meh.....om de haverklap valt de verbinding weg...en zeker als je online spelletjes aan het doen bent is dat enorm irritant... als er iets van een oplossing voor is hoor ik het graag. Want de helpdesk heeft me nog niet kunnen helpen.
 
GIR
Er zijn al meerdere threads over dit onderwerp, zie hier.
http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=15&thread_id=911

Ik heb er zelf ook last van en Tele2 krijgt het niet voor elkaar om het op te lossen. Je zou eventueel je kabels en connectors kunnen controlleren voor breuken en oxidatie maar als alles binnenhuis goed is dan kan je er verder niks aan doen, Tele2 bellen in de hoop dat het ooit wordt opgelost.
Gewijzigd door GIR op 14 oktober 2009, 16:46
 
Tele2 Webcare
Geachte alexkelderman & GIR,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
cornfed
Ik denk eerder dat je router defect is.
Was eenvoudiger geweest om een nieuwe router te vragen via de helpdesk.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DV2020 regelmatig verbinding kwijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Advertentie