obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Tele2 internet en tv
raro
Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb van tele2 telefoon, internet en tv (television compleet).
Nu is het geval dat als ik aan het downloaden ben zonder dat mijn tv aan staat ik met zon 700 kb/s download, maar als ik dan mijn decoder aanzet, daalt deze snelheid ineens naar 160 kb/s.Sad Dit is een enorm verschil. Weet iemand misschien waar dit aan ligt of kan liggen?

Daarnaast gelijk nog een vraag, weet niet of deze in dit forum past maar toch.
Ik heb ook een 2e decoder thuis staan, klopt het dat ik deze decoders niet tegelijk aan kan zetten en op verschillende kanalen kan kijken?

Alvast bedankt!
 
janvandermeer
Het is zo dat er voor televisie 600 KB/s is gereserveerd. Als je je decoder dus aan zet, wordt er 600 KB/s gebruikt voor televisie. Dit zal dus het probleem zijn.

En je tweede vraag, het is zeker wel mogelijk om op beide decoders iets anders te kijken, dan is het nog wel nodig dat die 2e decoder ook bij Tele2 geregistreerd staat, controleer dat even voor de zekerheid.
Daar komt nog wel bij dat jouw verbinding niet snel genoeg is voor 2 decoders, omdat er dus ca. 1200 KB/s nodig is voor 2 decoders.
 
Monk
kan dit niet anders ingesteld worden - ik speel graag online games en mijn vrouw kijkt graag tv - voor het gamen is het niet goed dat mijn vrouw dus tv kijkt want dat merk ik met gamen

als de tv decoder dus aanstaat gaat de snelheid van 11 mb naar 4mb
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 internet en tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie