obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
TEAMSPEAK SERVER
plug
hallo ik probeer met me davolink modem/router van tele2 een teamspeak server aan te zetten heb altijd met teamspeak gewerkt bij @home voormalig ziggo werkt het heel gemakkelijk poortjes er in dumpen 8767 udp en 14534 tcp las via een andere website ook poort 51234 er nog bij te zetten ook tcp na me eigen peeceetje verwijzen 192.168.1.105 maar intern connect ie prima maar via me verkregen ip van tele2 kan ik hem niet connecten
vermoedelijk dat de hardware matige firewall dit blokkeerd

wie weet de ultime tip om die kut tele2 modem/router te omzeilen zodat me teamspeak server ook van af buiten af werkt

me mail is the-phugitive@versatel.nl voor eventuele reacties
 
plug
Is het misschien zo dat tele2 xspress alles blokkeerd zodat je GEEN server ken draaien EN dus OOK GEEN TEAMSPEAK

wordt scheit ziek van die tele2 overal lees ik verwijzingen na andere websites en alles geprobeerd maar totaal niks werkt krijg poorten niet open alhoewel in de modem/router aan geeft dat ze open staan
ik moet gewoon simpel weg 3 poortjes open hebben maar van af buiten blijven ze dicht muur dicht wie weet de ultieme tip of misschien een tool die de hele modem omzeilt zodat je bv je teamspeak via een proxy kan laten lopen ofzo
ik ben ten einde raad

help!!!!
 
Bill
Via deze [url°https://tele2.gebruikers.eu/weblinks.php?cat_id=7&weblink_id=72]LINK[/url] kom je bij de manual uit. Zoek daarin naar portforwarding.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TEAMSPEAK SERVER', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Virtuele server SMTP instellingen Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 15 nov 2013
geen verbinding met ftp.members.tele2.nl (server voor eigen homepage) Algemeen : 12 28 mrt 2013
Problemen port forwarding "Virtual Server Add Error" Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 02 feb 2012
Nieuws server Tele2 instellen FAQ-klad : 21 01 jan 2012
Storing DNS server? Helpdesk : 2 28 nov 2011
Advertentie