Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Poorten gaan niet open :S
|
|
Excellence |
Geplaatst op 20 June 2008, 11:05
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 20 Jun 2008 |
Hallo, Ik heb probleem en hoop jullie mij hierbij kunnen helpen. Ik heb zelf tele 2 20MBit. Er staat een computer(met ethernet kabel) en een draadloze laptop met de modem verbonden. Ik heb de poorten probleemloos kunnen openen met de pc maar ik kan geen poort met de laptop openen. Ik heb dus als eerst ipconfig uitgevoert : En dit zijn de instellingen die ik de modem heb toegepast: Utorrent zegt nog steeds dat mn poorten dicht zijn.... wie o wie weet een oplossing hierop? Hartelijk dank! |
|
|
Bill |
Geplaatst op 20 June 2008, 12:09
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Je kunt niet 2* dezelfde poorten open zetten en doorschakelen naar een ander ip adres. Dat had je trouwens wel goed gedaan. Kies, indien mogelijk (zie instellingen utorrent), op de laptop voor een andere poort b.v 52001 UDP en TCP en koppel die aan het ip van je laptop. Laat ff weten of dit gelukt is! |
|
|
Excellence |
Geplaatst op 20 June 2008, 12:20
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 20 Jun 2008 |
Juist!! Het is gelukt thnx bill
Gewijzigd door Excellence op 20 June 2008, 12:21 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten gaan niet open :S', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan | Tele2 Internet beveiligingspakket | : 2 | 22 Nov 2018 |
Comtrend VI-3223 poorten open zetten | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 06 Dec 2017 |
vaste telefonie niet meer kunnen bellen | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 11 Jun 2017 |
Poorten openen voor de Xbox & Playstation | Helpdesk | : 76 | 22 Feb 2017 |
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
Advertentie