obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Poorten gaan niet open :S
Excellence
Hallo,

Ik heb probleem en hoop jullie mij hierbij kunnen helpen. Ik heb zelf tele 2 20MBit. Er staat een computer(met ethernet kabel) en een draadloze laptop met de modem verbonden. Ik heb de poorten probleemloos kunnen openen met de pc maar ik kan geen poort met de laptop openen.
Ik heb dus als eerst ipconfig uitgevoert :
ipconfigzx0

En dit zijn de instellingen die ik de modem heb toegepast:
modemia4

Utorrent zegt nog steeds dat mn poorten dicht zijnShock.... wie o wie weet een oplossing hierop?

Hartelijk dank!
 
Bill
Je kunt niet 2* dezelfde poorten open zetten en doorschakelen naar een ander ip adres. Dat had je trouwens wel goed gedaan.

Kies, indien mogelijk (zie instellingen utorrent), op de laptop voor een andere poort b.v 52001 UDP en TCP en koppel die aan het ip van je laptop.

Laat ff weten of dit gelukt is!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Excellence
Juist!! Het is gelukt Grin thnx billGrin
Gewijzigd door Excellence op 20 juni 2008, 13:21
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten gaan niet open :S', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Advertentie