obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
draadloos en utp kabel
Ricknl
Hoi mensen, ik zit met een probleem.
heb 3 jaar adsl van Versatel/Tele2 met modem DV-201AMR, en heb altijd mijn poorten open gekregen, sinds 2 maanden heb ik op dezelfde modem een laptop (draadloos) aangesloten en nu krijg ik geen poort meer open!
via IPconfig krijg ik een ipadres: 192.168.1.7 maar als ik via internet mijn IP adres laat zoeken geeft hij op,87.211.128.229. (Utorrent geeft dit laatste ip adres ook op, met beide nrs, getrcht de poorten open te krijgen, maar alles blijft dicht, heb op deze forum voorbeelden gezienen gelezen maar ik krijg het dit keer niet voor elkaar, ik kan in mijn modem komen, dat is geen probleem, maar alle poorten die ik daar intik blijven gewoon dicht.Angry

iemand een ideen ??Smile

groetjes Rick
 
Bill
WAN ip = 87.211.128.229
LAN ip = 192.168.1.7

De poorten moet je open zetten en doorsturen (forwarden) naar je LAN ip adres.

Om te voorkomen dat je laptop (of pc) steeds een ander LAN adres toegewezen krijgt kun je het beste je LAN netwerk statisch instellen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Ricknl
hoe moet ik mijn lan netwerk statisch instellen ?Shock
Gewijzigd door Ricknl op 27 juni 2008, 19:43
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'draadloos en utp kabel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 25 apr 2015
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
Draadloos thuis Netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 21 02 mrt 2013
draadloos samsung smart tv aansluiten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 24 jan 2013
Internet verbinding met kabel Algemeen : 4 19 jan 2013
Advertentie