obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet na omzetten van 4Mb/s naar 20Mb/s abbo
DrClavan
Hallo,
Sinds november 2007 heb ik tele2 compleet abbo 4Mb/s.
Deze kon ik kosteloos omzetten naar 20Mb/s. Sinds 3 juli zou deze volgens tele2 opgeleverd zijn, maar zowel 3 als 4 juli had ik nog steeds dezelfde snelheid als voorheen. (Heerlen)

Op 5 juli had ik helemaal geen internetverbinding meer. Modem gereset maar geen resultaat.

Ik kan wel gewoon bellen.
Voorheen heb ik nooit problemen gehad.

Iemand zelfde probleem gehad?
 
DrClavan
Opgelost, chat van tele2 werkt goed zeg.Smile

Heb alleen het idee dat de verbinding niet echt sneller is geworden zal vanavond eens ff testen.
 
Wilfred1967
Ook ik ben er in geluisd door Tele2.
Op 7 juli zou ik ook naar 20mb worden omgezet.
Maar de snelheid is exact hetzelfde als 4mb. !
Had vorig jaar ook 20mb, geen problemen.
Nu heb ik weer 20mb (zegt Tele2) en de snelheid is bagger.
De klantenservice gebeld, die komen weer met de standaardvragen over bekabeling, maar vorig jaar was het wel goed!, en er is intussen niets veranderd aan de situatie in de meterkast.
Tele2 komt met de smoes dat er leidingen beschadigd kunnen zijn (wortels van bomen) maar dat is de slechtste k*tsmoes die ik ooit heb gehoord!
De technische dienst wordt ingeschakeld, maar ik weet nu al wat die gaan zeggen.........
 
jantjebeton

Quote

Wilfred1967 schreef:
Ook ik ben er in geluisd door Tele2.
Op 7 juli zou ik ook naar 20mb worden omgezet.
Maar de snelheid is exact hetzelfde als 4mb. !
Had vorig jaar ook 20mb, geen problemen.
Nu heb ik weer 20mb (zegt Tele2) en de snelheid is bagger.
De klantenservice gebeld, die komen weer met de standaardvragen over bekabeling, maar vorig jaar was het wel goed!, en er is intussen niets veranderd aan de situatie in de meterkast.
Tele2 komt met de smoes dat er leidingen beschadigd kunnen zijn (wortels van bomen) maar dat is de slechtste k*tsmoes die ik ooit heb gehoord!
De technische dienst wordt ingeschakeld, maar ik weet nu al wat die gaan zeggen.........


In jouw geval zal waarschijnlijk de omzetting van 4Mbit naar 20Mbit in de Tele2 systemen niet helemaal goed zijn gegaan.....
 
DrClavan
Bij mij is de snelheid dus ook hetzelfde gebleven. Maar eens contact opnemen met tele2 want dit is natuurlijk niet de bedoeling.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet na omzetten van 4Mb/s naar 20Mb/s abbo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Advertentie