obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
verbinding draadloos internet plots weggevallen
cornfed
Fijn te horen dat het opgelost is.
 
Wout

Quote

mihery schreef:
Het is inmiddels opgelost.
Had maar weer gebeld met tele2 en kreeg een andere medewerker aan de lijn, bij wie ik dus had uitgelegd wat er aan de hand was.
De medewerker zei hierop dat de ingebouwde router defect is en er dus een nieuw modem opgestuurd wordt.
Nu 3 opgestuurde modems verder ( de eerste dus met een defecte router, de tweede werkte de telefoon niet meer, de derde werkte helemaal niets meer, de vierde jawel alles werkt weer perfect), werkt alles weer naar wens.
Het kan dus toch wel klantvriendelijk en snel opgelost worden,binnen 8 dagen 3 modems.


Nieuwe manier van kosten besparing! Klanten modems laten testen.Angry
 
marijke84
fijn dat het opgelost is!

dit is het topic waarmee ik mijn verbinding weer aan de praat kreeg!
ik moest mijn kanaal dus wel verzetten, om draadloos te kunnen netten! je moet het maar net toevallig weten. ik had al bijna met tele2 gebeld... de vorige keer dat ik belde ivm een vage storing kostte het me 20 euro, omdat ik tele2 compleet heb en ook geen vaste telefoonlijn had en met mijn tele2 mobiel moest bellen... daarom had ik me even bedacht en viavia kwam ik op dit forum. gelukkig, heeft weer 20 euro bespaard Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding draadloos internet plots weggevallen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Advertentie