obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Wachtwoord modem vergeten
bartV
Hallo,

Ik heb een probleem met het inloggen van mijn modem dv-2020. Als ik via http://192.168.1.1. wil ik inloggen kan dat niet omdat ik de wachtwoorden heb veranderd en ben vergetenFrown
Ik heb de modem al proberen te resetten dmv het gaatje aan de achterzijde alleen is dit blijkbaar niet goed gelukt.
Ik heb alle kabels eruit gehaald en het kopje ingedrukt. vervolgens de stroom eraf gehaald en 15 sec gewacht en daarna de stroom er weer op.
Dit heeft niet geholpen. Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt.
 
loudness
Aller eerst moet je het modem een harde reset geven.
Dit is het inet gaatje achterin het modem minimaal 30 sec vast houden tot het pwr lampje rood gaat branden.
Als deze rood haal je de stroom stekker uit het stopcontact voor 15 sec
Daarna stop je de stroom stekker terug en wacht 3 min
Kijk na 3 min of je pwr status en dsl groen zijn status knipperd

Mocht pwr rood zijn ff stekker eruit en er weer in

Nu moet je eerst de computer en het modem bekabeld aansluiten
Ga dan naar 192.168.1.1 en voer als gebruikersnaam user in en als wachtwoord ook user
Nu zal je in het modem moeten komen
 
Tellie
Zomaar een gedachte...
Zou het een idee zijn om even te laten weten of (deze) adviezen het gewenste resultaat hebben gehad? Wellicht heeft men 'al doende' nog meer tips bv.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wachtwoord modem vergeten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
Advertentie