obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Software of hardware probleem? Misschien kunnen we je helpen. ;)
 Onderwerp afdrukken
Met mijn laptop naar de tv
marijke84
ehm...
de laptop is helemaal standaard... heb em pas een paar dagen en aan geavanceerde dingen knoei ik niet zo veel, want heb er niet zo veel verstand van Cool
of iemand moet zeggen wat ik moet doen, dan is het een ander verhaal natuurlijk Smile
 
cornfed
Nou ja, je kan niet zoveel verkeerd doen.
Als er echt problemen zijn, kan je een systeemherstel doen naar een punt voor je de dingen veranderde.

Ik heb nog eens even gekeken voor je:
Normaal moet in de instellingen voor je grafische kaart (configuratiescherm -> Nvidia-Configuratiescherm) een menu punt hebben als Beeldscherm of Meerdere beeldschermen installeren. Daar kan je de tv instellen/aanmelden.

Waar ik een beetje bang voor ben, is dat er een specifieke driver geïnstalleerd is van HP zelf. Die heeft misschien zulke opties niet beschikbaar. Maar dat is gissen, natuurlijk. Ik heb geen Nvidia in mijn laptop.
 
marijke84
ja daar, op dat punt, kan de laptop m dus niet vinden Angry dus ik denk dat ik het maar opgeef.... of heb je nog een geniaal idee Smile ?
 
cornfed
Je kan nog Googlen voor faq's of forums over je eigen TV.
Sommige tv's kunnen alleen een bepaalde resolutie draaien.
Als die er niet is, dan zie je geen beeld op je tv.
Kijk eens in het handboek van de tv.

Of je moet ook eens Googlen naar faq's of forums over je eigen laptop.
Misschien heeft iemand anders het zelfde probleem al opgelost.

EDIT:
Ik heb nog een link gevonden op de HP site:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01369231&lc=en&cc=nl&dlc=nl&product=3758244&rule=24849&lang=nl

Misschien heb je wat eraan.
Gewijzigd door cornfed op 18 augustus 2008, 23:28
 
marijke84
dank je wel!
ik had wel 'laptop nar tv' gegoogled, maar secifieker zoeken is idd wel een goed plan.
tnx
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Met mijn laptop naar de tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. Algemeen : 4 18 mrt 2018
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
Advertentie