obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
problemen te verwachten met philips Dect telefoon?
borgward
Sinds juni heb ik internet+telefonie van Alice. Vanaf het begin heb ik problemen met het gebeld worden op mijn philips Dect telefoon SE245/3.
Lange tijd door alice klantenservice SadSadaan het lijntje gehouden (om zo extra inkomsten te generen via het dure nummer ) en van het kastje naar de muur gestuurd, maar feit is dat ze geen oplossing voor het probleem hebben. Direct maar opgezegd en kijken naar andere provider die ongeveer hetzelfde biedt, zoals Telfort en tele2.

Hoe zijn ervaringen van gebruikers met philips dect telefoons in combinatie met het modem van tele2?
 
PeeGee
Hallo

Je meldt niet echt wat de problemen waren met Alice. In het algemeen gelden de volgende aandachtspunten / beperkingen:
- Er zijn verschillen tussen diverse providers hoe telefoons worden aangestuurd. Met name nummerherkenning kan een probleem zijn. Tele2 ondersteunt een brede range van toestellen, Telfort zou ik niet weten.
- Met DECT krijg je iets meer vertraging op de lijn (het toestel digitaliseert het geluid van de lijn, zendt het naar de handset die het weer omzet naar analoog). Door die vertraging kun je eerder last krijgen van echo op de lijn.
- Voor Telefonie over IP wordt het telefoontoestel aangestuurd door het modem en niet vanuit een centrale. Dit betekent in de praktijk dat er wat minder stroom voorhanden is (aansluitfactor is lager) dan op een analoge KPN lijn. Als je veel toestellen in huis hebt, kun je problemen krijgen dat er onvoldoende signaal voorhanden is om de telefoons te laten rinkelen.

 
bietenbrug
Volgens mij werken DECT telefoons prima icm tele2 compleet. Ik heb zelf deze combinatie gehad. Het modem moet je wel even instellen op fsk.
Dus nee, ik verwacht daar geen problemen mee.
2. Jammer dat je niet aangeeft wat precies de problemen bij Alice waren. Dat zou ik dan wel willen lezen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen te verwachten met philips Dect telefoon?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Te verwachten snelheid Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 06 jun 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
Advertentie