obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tiptel cyberbox 100
Els22
Hallo graag jullie hulp bij het volgende, skypeforum reageert namelijk niet, ik heb vrijdagavond tiptel cyberbox 100 geïnstalleerd om via mijn gewone telefoon te kunnen skypen nu wordt de verbinding steeds na een seconde of 8 afgebroken.
Pc is Vista Home premium een Acer Aspire M3640 zo'n 3 mnd in gebruik. Na de installatie van de cyberbox kreeg ik wel een melding dat hij sneller zou kunnen werken op de hoofdhub maar hoe weet ik wat de hoofdhub is en waar hij op de pc zit, staat niet in de handleiding.
Als beveiliging gebruik ik Zonealarm met een vinkje dat toegestaan wordt om contact te maken, windows firewall staat uit
verder gebruik ik nog Spybot en Spyblaster en Avast antivirus.
Ik heb inmiddels al deze programma's er even afehaald om uit te proberen maar ook dat heeft niet geholpen kan het zijn dat tele2 een firewall gebruikt die ik niet kan afzetten?
Mocht er iemand zijn die me kan helpen dan heel graag zelf weet ik het nu echt niet meer.
 
Marcello
Geen flauw idee wat ze met hoodhub bedoelen !! De box is toch gewoon aangesloten op de laptop mbv een USB-plug? Tele2 heeft geen "eigen" firewall ! Al eens Skype geprobeerd zonder de tiptel-box? Oftewel ipv de telefoon de ingebouwde mic en speakers van de laptop te gebruiken? Als dit werkt ligt het toch ergens aan de instellingen van Vista. Misschien iemand meer raad?
 
Els22
Ja, op mijn pc is hij aangesloten.Ik heb Skype kunnen gebruiken op de gewone manier met koptelefoon.
Het vreemde is dat het eerste gesprek nadat ik de pc opgestart heb wel lukt maar daarna niet meer.
Bedankt dat je mee wil denken!
 
Marcello
hmmm...heb wel een uitgebreide handleiding gevonden op het intenet voor de instellingen.....deze al doorlopen? http://www.tijdhof.com/docs/tiptel/cyberBOX100_manual_nl.pdf
 
Els22
Sterker nog ik had hem uitgeprintSmile
 
Marcello
Toch weer 18 pagina's...hahaha Maar is het allemaal goed ingesteld? Bijvoorbeeld de box op standaard USB instellen ofzo? Kijk naar de power-options van je USB-poort van je laptop (configuratie/onderhoud/systeem/hardware/device manager en dan de USB-poorten) Niet dat deze uitgeschakeld wiorden om energie te besparen.
 
Els22
Bij energiebeheer staat een vinkje bij beste prestaties of bedoel je bij apparatenbeheer?
 
Els22

Nee bij energiebeheer staat het laatste aangevinkt
 
Marcello
Vinkje weghalen !! Wink
 
Els22
Echt?????
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tiptel cyberbox 100', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie