obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
poort 6112
nakata24
Beste mede tele2 gebruikers, kunnen jullie misschien iets voor mij testen.
Ik ben in bezit van een Davolink 2020 maar kan echter de poort 6112 maar niet openen.
Heb al een 2e mede tele2 gebruiker gezien dat het ook niet lukte. 6112 wordt vaak gebruikt voor games,
daarom heb ik die ook nodig. Graag wil ik weten of het jullie lukt om poort 6112 open te krijgen.
Met deze link kunnen jullie checken of het wel gelukt is om de pport open te krijgen.

http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/

Als het kan wat resultaten plaatsen.

mvg,

Chris
 
cornfed
Ik heb zelf de bewuste poort eens uitgeprobeerd en hij werkt hier wel.
Ik heb zelf ook DV-2020 dus daaraan kan het niet liggen.

Je moet wel de service (het spel) draaiende hebben als de port check doet.
Anders geeft hij steeds aan dat het gesloten is.
 
nakata24
Nope, lukt nog steeds niet met de game draaiend. Het vreemde is dat alle poorts die ik nodig heb voor de game 6112 9103 30350 30351 allemaal niet kan openen Sad
 
itchy8me
heb je deze probleem ooit kunnen oplossen, ik zit namelijk met hetzelfde soort probleem.
http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=557
 
pedro
je moet toch inloggen en dan handmatig de poort open zetten?

inloggen : ttp://192.168.1.1
naam : user
pass : user

DV-201AMR4

of zit ik nu verkeerd?
 
itchy8me
ja klopt. maak ook zeker dat de port open staat in je firewall op je computer.

maar ja bij mij werkt dit totaal niet, laat me weten of het bij jou werkt en welke modem je heb.
 
niels1980
Neem hier is een kijkje.

http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Davolink/DV-2020/DV-2020index.htm
 
itchy8me
ben er idd ook al geweest. toch maar nog een keer opnieuw gedaan. router terug naar fabriek instellingen gedaan en opnieuw alles ingevuld. Nog steeds hetzelfde. Als ik TELE2 bellen zeggen ze dat ze me niet kunnen helpen omdat ze niet ondersteuning geven voor het instellen van de router. Vertel ik ze dat ik weet wat ik doen zeggen ze "wat is het probleem dan" ja hoor zo komen we de cirkeltje wel rond. Dit is echt irritant.

Heeft iemand enige raad van hoe ik hoer verder mee moet gaan?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poort 6112', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
usb poort Aminet530 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 3 22 sep 2014
poort openen voor xbox360 Algemeen : 14 10 mrt 2013
Poort open zetten voor camera voor extern erop te kijken Algemeen : 6 23 jan 2013
Poort open in mijn router Algemeen : 2 11 sep 2012
Advertentie