obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Heel raar probleem
hakar
Internet valt dag uit.Volgende dag werkt hij weer.



Goedemorgen.

Ik ben sinds 19 september 08' klant van tele2 en het gaat niet zo heel goed.
Toen ik me modem binnenkreeg deed alles het perfect.2 dagen later: PWR lampje rood.Status lampje knippert en DSL lampje is groen.
Dus geen Internet en geen telefonie.Dit gebeurde om 3 uur smiddags tot de volgende ochtend om 6 uur(ik was toen al wakker voor me werk.

Ik dacht mischien is dit eenmalig,maar nee hoor.Dit weekend en afgelopen donderdag was het weer raak.De hele dag geen internet en de volgende ochtend doet hij het weer normaal.


Ik vind dit een erg raar probleem en heb ook geen idee waar dit aan kan liggen? Modem mischien? of toch de telefoonlijn.Maar hoe kan het dan dat mijn internet het nu wel gewoon perfect doet.


Hulp zou heeeel erg fijn zijn.

Alvast bedankt

Hakar
 
hakar
Oke, hier is er nog iemand met hetzelfde probleem:http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=15&thread_id=531

Alleen bij haar doet het internet het dan wel.Maar bij mij krijg ik dan een DNS fout aangegeven bij bv MSN of mijn playstation 3
 
jantjebeton
heb je al contact opgenomen met Tele2?
 
hakar
Ja, ik kreeg standaard antwoorden van: trek de stekker eruit etc.

Gister kreeg ik wel iemand met redelijke antwoorden: volgens hem was de modem defect en krijg ik donderdag of vrijdag aanstaande me nieuwe modem binnen.

Ik heb er geen andere verklaring voor dus ik wacht even af tot het einde van de week.

Ik had geen vaste telefoonlijn voordat ik bij tele2 internet+bellen aanvraagde dus het kan ook daar aan liggen?

ik wacht het af.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Heel raar probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
probleem VPN connectie Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 nov 2015
Comtrend Tele2 modem Probleem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 2 01 dec 2012
amino home cinema probleem! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 18 okt 2012
Probleem met tele2 + sitecom router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 2 20 sep 2012
Advertentie