obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Doe het niet!
benreurink
Beste lezer,
ben je aan het kijken of tele2 bellen, internet en tv wat voor jou is? hier een tip! GEWOON NIET DOEN!
Ik heb het pakket nu een week, in mij eerste weekend kreeg ik een stroring, tv valt na 10 weg, internet idem. KS gebeld tot 4 maal toe in discussie maar probleem werdt niet op afstand verholpen. toen aangegeven dat ik pakket wilde opzeggen, toen meneer merkte dat die mij niet meer kon ompraten werdt de haak er opgegooid (en ik ben echt niet heeel onvriendelijke geweest....)
Wat een belachelijke partij, heb jaren gewoon tv via de kabel bekeken en nooooit een probleem gehad, na een week tele2 totaal heb ik al een probleem, nu kan het 14 dagen duren voor de technische dienst het probleem kan oplossen.
Nogmaals volg mijn tip op en doe het NIET!
 
jantjebeton
Svp. niet dubbel posten, 1x is genoeg.
Om inhoudelijk te reageren op je post:
Allereerst is het uiteraard heel erg vervelend dat je vanaf de eerste week al problemen hebt met je verbinding, het is echter wel zo dat je niet direct op kunt zeggen. Bij verbindingsproblemen hebben providers 1 maand te tijd op storingen op te lossen, na deze periode kun je kosteloos opzeggen.
 
Mennovandeveen
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar door zelf een beetje aan te klooien heb ik het verholpen.

Is net als een vraag/storing melden via het internet.
Na 2 weken wordt je teruggebeld of de storing nog actief is.....

Echt slim zijn ze niet daar in ieder geval
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Doe het niet!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie