obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
service van TELE2 bij technische storing
karinax
Hey hallo,

Het is niet mijn bedoeling om met namen te gooien.
Met schapen refereer ik naar Frank het zwarte schaap uit de tele2 reclame.
Tele2 heeft in deze reclame alle werknemers door zwarte schapen vervangen.
Het was dus grappig bedoeld.
Zoals je kan zien aan het lachebekje dat ik er achter zet.
Ik heb niets tegen tele2 helpdeskmedewerkers,

Sterker nog zelfs bij de afdeling opzeggingen zijn ze ontzettend aardig,

Tele2 helpdeskmedewerkers worden echter niet goed geinformeerd door tele2 als er een storing is, zodat zij klanten niet ggoed kunnen helpen aan de telefoon.
Er is nog nooit een tele2 medewerker onaardig tegen mij geweest,

wij hebben gewoon bezwaar tegen de gang van zaken bij tele2 zelf, na 1 week storing horen we niets.
We horen van hun medewerkers dat ze niet worden ingelicht over de aard van de storing of wanneer het is opgelost.

Ook mag de storing die in heel Alkmaar is niet bij de storingen op het internet worden gezet.
Tja stel je voor dat toekomstige klanten de storingen bekijken.

Na een week hebben wij weer tv, ook hier worden we niet over ingelicht, geen excuses ... niets .....

Dus ja de kwaliteit (van de adsl en de tv), en de service laat veel te wensen over,
Maar dat ligt vooral aan de directie en de keuzes die zij maken.

Dus mij betreft: Tele2 Weg ermee!

groetjes,

KarinaSmile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'service van TELE2 bij technische storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie