obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Modems en decoders
Muheib
Hey Allemaal

Mijn vraag omvat eigenlijk alle producten van Tele2, vandaar dat ik niet echt het juiste forum kon vinden. Dan maar hier Wink

Ik kan nergens vinden welke type modems en decoders er geleverd worden bij Tele2. Uit de posts op dit forum heb ik gevonden dat Tele2 een Davolink modem uitlevert, maar ik kan hier niet uit opmaken of deze ook wordt gebruik voor IPTV.

Mijn vraag is: welk merk/type modem en welk merk/type decoder kan ik verwachten bij de levering van mijn abonnement?

Thanks!
 
cornfed
Normaal krijgt iedereen een Davolink router.
Het maakt niet uit of je ook extra diensten afneemt zoals telefonie of tv.
Je hebt de AMR-201 model en de DV-2020 model.
Ze lijken heel veel op elkaar en verschillen nauwelijks.

De tv decoder is van Samsung. Type SMT-6010e.

Je moet van beide apparaten gebruik maken om tv te kijken via Tele2.
Gewijzigd door cornfed op 30 oktober 2008, 14:08
 
Muheib
Thanks!

Zijn de davelink modems een beetje goed/stabiel? Ik lees niet zo hele beste berichten over deze modems.

Ik heb overigens slechte ervaringen met Samsung decoders, met name het trage zappen van die dingen. Wel een pluspunt is dat mijn Logitech afstandsbedienging ondersteuning biedt voor de decoder. scheelt weer een afstandsbediening Smile
 
cornfed
De Davolink's zijn niet de beste routers die er zijn, maar ook niet de slechtste.
De twee grootste problemen zijn het relatief zwakke wlan signaal en de aangepaste firmware van Tele2.

Ik heb er geen last van. Bij mij hoeft de Davolink alleen voor een internetverbinding te zorgen. Voor mijn wlan, telefonie en switch gedeelte staat hier een Speedtouch 780WL zijn dienst te doen.

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modems en decoders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
OpenSSL / Heartbleed gat en Tele2-modems Klacht over Tele2 : 8 23 apr 2014
Hoeveel modems per ISRA punt? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 3 17 jun 2012
2 decoders TV diensten : 2 07 jan 2011
2 decoders werken niet juist samen Helpdesk : 5 22 sep 2010
Decoders uit zichzelf aan!? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 15 mrt 2010
Advertentie