obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
2e lampje op Davolink 2020 modem Versatel.
baatje30
Goedemorgen,

Ik heb al ruim 3 jaar ADSL (geen telefoon) van Versatel (Tele 2). Nu zie ik regelmatig dat het 2e groene lampje van mijn modem de ene keer rustig knippert en de andere erg snel knippert. Weet iemand wat dit is?

Marco
Gewijzigd door baatje30 op 06 november 2008, 09:51
 
jantjebeton
het 2e groene lampje is het status lampje, als er nagenoeg geen internet verkeer is dan knippert het lampje rustig, als er veel internet verkeer is knippert het lampje sneller.
 
baatje30
Maar bedoel je met internetverkeer alles in de regio? Want bij mij thuis zat vanmorgen niemand op internet.

En het gekke is dat het lampje maanden rustig heeft geknippert en nu opeens heel snel. In het verleden dit ook gehad.
 
jantjebeton
nee, met het internetverkeer bedoel ik het internetverkeer van je ADSL aansluiting (dus wat er bij jouw thuis aan internetverkeer is)

Een andere reden dat het lampje zo snel knippert kan zijn dat de modem een update aan het binnenhalen is.
 
baatje30
Hmmm. Als het lampje zo snel blijft knipperen is het dan verstandig de stroom er even af te halen zodat het weer normaal wordt. Dit heeft in het verleden ook geholpen.
 
baatje30
Even voor de goede orde: Het is het STS lampje. Wat is STS?

Ik heb de stroom eraf gehaald maar hij blift snel knipperen.
 
cornfed
Jantjebeton heeft het al gezegd: STS = status.

Er is niks vreemd aan dat het lampje snel knippert.
Daar kan je niets aan doen.
Het betekend puur dat er verkeer is tussen je router en de telefooncentrale. Bij mij is dat exact hetzelfde fenomeen waarneembaar.
Gewijzigd door cornfed op 06 november 2008, 18:16
 
baatje30
Ok bedankt voor je reactie.Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2e lampje op Davolink 2020 modem Versatel.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
Advertentie