obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Storingscode E1450
Ad van den Boom
Wij waren zeer tevreden over Tele2!!
Sinds afgelopen zaterdag krijgen wij de storingscode E1450. Alles werkt, video on demand. uitzending gemist, telefoon, internet etc.. behalve de ontvangst van de televisiekanalen.
Indien de servicedesk gebeld wordt krijgt men een bandje met de mededeling dat er een televisiestoring is bij ons in de buurt Huizen/Laren. Helaas moeten wij dit zelf de servicedesk mededelen, want men is niet op de hoogte.
Men legt nu de link tussen de storingscode E1450 en het feit dat er storing is, maar zeker weet men dit niet. Afwachten dus!!! Dat doen we nu al 3 dagen. De servicedesk kan ook ook geen oplossingstijd geven. Raar is ook dat de storing niet vermeld wordt bij de mededelingen van Tele2.
Voor ons is het afwachten. We houden jullie op de hoogte.
 
karinax
Beste Ad,

Wij hadden hetzelfde probleem vorige week.
Alle tele2 klanten in Alkmaar hadden er last van.
Bij ons heeft het een week geduurd voordat tele2 het had oplost en we hopen elk dag dat het niet weer gebeurt,
De helpservice kon ons niet helpen, zij werden niet door tele2 op de hoogte gehouden over de aard va de storing.

Het ligt in elk geval niet aan jou, dus je kan stoppen met overal kabels uit te trekken en het modem en de setopbox te resetten.

Zodra het inetlampje niet meer op rood brand kan je weer tv kijken.

Wij hebben inmiddels tele2 opgezegd.

Als je uitzending gemist zat bent, kan je bij kpn een proefabonnement op digitenne krijgen (heb ik doorgekregen van een andere tele2 gebruiker die hetzelfde probleem had), als je naar een winkel gaat heb je dezelfde dag tv,

Ik hoop dat jouw storing eerder is opgelost dan de onze.
Suc6

groetjes,

Karina
 
Ad van den Boom
Ja daar zijn we weer. Inmiddels dag 5 van de ergenis. Helaas ben ik niet de enige die last heeft van het E 1450 virus!!!.
Vanuit de reakties begrijp ik dat dit niet een plaatselijk, maar een landelijk probleem is. Het zou toch normaal zijn dat Tele2 aan zou geven wat de foutcode E 1450 betekent en dat ze met man en macht bezig zijn om dit op te lossen.
Dit voorkomt dat we iedere dag met de Customer Service Desk moeten bellen voor de status en iedere keer weer moeten uitleggen wat het probleem is. Als ik de keren tel dat ze me aanraden om de kabels te checken kan ik er wel een dagtaak van maken.
Vanmiddag gebeld door een blijde Tele2-medewerker die mij kon meedelen dat het wijkcentraleprobeem!!! was opgelost en dat ik weer normaal TV ontvangst zou hebben. Ik kon het niet zien, maar volgens mij ging hij weer treurig in een hoekje zitten toen ik hem vertelde dat het dus nog niet werkte en dat nog steeds mijn power lampje rood brandt. (Dit had hij op afstand ook kunnen zien door in te loggen op mijn modem. Froutcode zou zijn: TVontvangst failed)
" Oh meneer dan heeft u een ander landelijk probleem en ja daar kan ik nog niets over zeggen hoelang dit gaat duren, afwachten dus" was zijn antwoord!
Nou vraag ik jullie, ben je al 5 dagen door hopelijk bekwaam, professioneel aantal medewerkers ondervraagd over het probleem en krijg je dit naar je hoofd.
Tele2 instrueer de heldpdeskmedewerkers professioneel en laat door hun kneuterige antwoorden de klanten niet weglopen!!!
Nou afwachten maar weer, ik hou jullie op de hoogte.

Ad.
Gewijzigd door Ad van den Boom op 01 december 2008, 20:22
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storingscode E1450', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie