obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
helft van normale snelheid
Obladida
Heb sinds vanmorgen maar de helft van m'n snelheid.
Normaal, en dat al 1 jaar, 1,5 Mb/s maar nu blijf ik op 8/900 Kb/s steken!
Net zelfs nog via http://www2.versatel.nl/100mb.bin geprobeerd en idd ligt toch bij de verbinding van Tele2 zelf...
Iemand die weet wat er eventueel aan de hand is want ik zie nergens iets over een eventuele storing.
 
cornfed
Je moet even de stekker van de router uitrekken.
Dan weer eens testen.
 
Obladida
Allang geprobeerd, eveneens complete reset geprobeerd.
Alles zonder resultaat!
Ben bang dat het probleem niet hier zit...
 
baatje30
Heb je er nu nog last van?
 
gankel

Quote

Baatje schreef:
Heb je er nu nog last van?


Ik heb ook hetzelfde probleem..alles aangedaan en helpt niet.

Wie kan mij hierbij helpen?
 
MoRaNi
Heb er ook last van, het vreemde is dat het s'nachts wel de snelheid heeft wat ik behoor te hebben en overdag kom ik niet hoger dan 2 á 300 kb/s met newsleecher.Als ik dan het http://www2.versatel.nl/100mb.bin download daar wil ik het niet eens over hebben want die komt dan niet hoger dan 50 á 60 kb/s.En s'nachts na een uur of 1 loopt ie weer als een trein.
Normaal is mijn snelheid 1.3 á 1.4 mb/s met een payserver van Eweka erbij.
Heb hier nu al 1,5 week last van en ik wordt vandaag of morgen gebeld door het hoofd kantoor van tele2, heb vorige week ook al 2 á 3 uren met de td van tele2 aan de telefoon gezeten.
Ik woon in regio noord holland en daar heeft als het allemaal klopt iedereen hetzelfde probleem.Ik ben naar een paar mensen geweest in het dorp en het komt er op neer dat er in geheel volendam een zeer groot probleem is met de bandbreedte................snelheid op een dramatisch niveau.

Grtz Ton.
Gewijzigd door MoRaNi op 26 januari 2009, 12:53
 
gankel

Quote

MoRaNi schreef:
Heb er ook last van, het vreemde is dat het s'nachts wel de snelheid heeft wat ik behoor te hebben en overdag kom ik niet hoger dan 2 á 300 kb/s met newsleecher.Als ik dan het http://www2.versatel.nl/100mb.bin download daar wil ik het niet eens over hebben want die komt dan niet hoger dan 50 á 60 kb/s.En s'nachts na een uur of 1 loopt ie weer als een trein.
Normaal is mijn snelheid 1.3 á 1.4 mb/s met een payserver van Eweka erbij.
Heb hier nu al 1,5 week last van en ik wordt vandaag of morgen gebeld door het hoofd kantoor van tele2, heb vorige week ook al 2 á 3 uren met de td van tele2 aan de telefoon gezeten.
Ik woon in regio noord holland en daar heeft als het allemaal klopt iedereen hetzelfde probleem.Ik ben naar een paar mensen geweest in het dorp en het komt er op neer dat er in geheel volendam een zeer groot probleem is met de bandbreedte................snelheid op een dramatisch niveau.

Grtz Ton.



hi hi, dus helemaal geen oplossing? nu zit ik vast aan 2 jaar contract bij tele 2 Sad
 
MoRaNi
Nou de oplossing komt er natuurlijk wel, maar ze moeten eerst ff kijken waar het probleem zit.
Ik woon zelf dus in volendam en daar is dit probleem zeker aanwezig, ik ken een paar mensen en die wonen verspreid over volendam en zo kwam ik erachter dat het in heel volendam het probleem is.
Waar woon jij dan??
Gewijzigd door MoRaNi op 26 januari 2009, 13:14
 
gankel

Quote

MoRaNi schreef:
Nou de oplossing komt er natuurlijk wel, maar ze moeten eerst ff kijken waar het probleem zit.
Ik woon zelf dus in volendam en daar is dit probleem zeker aanwezig, ik ken een paar mensen en die wonen verspreid over volendam en zo kwam ik erachter dat het in heel volendam het probleem is.
Waar woon jij dan??


ik woon in ridderkerk. Hopelijk wordt het wel snel opgelost.
 
MoRaNi
Ik ga er wel vanuit, laten we hopen dat er oplossingen komen, ook voor jou.

Groetjes TonWink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'helft van normale snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te verwachten snelheid Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 06 jun 2016
Download snelheid Algemeen : 1 06 mei 2016
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Snelheid ADSL-verbinding ingestort Snelheid : 16 15 okt 2011
[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD TV diensten : 17 23 mei 2011
Advertentie