obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
helft van normale snelheid
Lebra
Na vele dingen samen uit te testen met Tele2, zijn we erachter gekomen dat het probleem in een buitenkast zat van KPNShock Er bleek één van de kabels nog isolatiemateriaal op te zitten, na deze te verwijderen ging mijn snelheid van 5mb naar 11mb.

Opzich een goede snelheid als je bedenkt dat de KPN kast 3 km verder staat vanaf mijn huis. Dus aan iedereen..

Gebruik een korte telefoonkabel (max. 2mtr)
Controleer je snelheid via www.speedtest.bbnet.nl
Bij het controleren moet je meten met digitale tv aan en als deze uit staat
Controleer je snelheid draadloos en met een Lan-kabel
Als het dsn nog niet verbeterd, moet je Tele2 vragen, of de KPN de buitenlijn controleerd tot de verzamelkast.

De Tele2 service heeft mij altijd netjes en snel te woord gestaan. Ze hebben alle telefoonkosten van en naar hun 0900-nummer vergoed.Grin Dus ook via deze weg.. bedankt Tele2 service.
 
MoRaNi

Quote

Lebra schreef:
Na vele dingen samen uit te testen met Tele2, zijn we erachter gekomen dat het probleem in een buitenkast zat van KPNShock Er bleek één van de kabels nog isolatiemateriaal op te zitten, na deze te verwijderen ging mijn snelheid van 5mb naar 11mb.

Opzich een goede snelheid als je bedenkt dat de KPN kast 3 km verder staat vanaf mijn huis. Dus aan iedereen..

Gebruik een korte telefoonkabel (max. 2mtr)
Controleer je snelheid via www.speedtest.bbnet.nl
Bij het controleren moet je meten met digitale tv aan en als deze uit staat
Controleer je snelheid draadloos en met een Lan-kabel
Als het dsn nog niet verbeterd, moet je Tele2 vragen, of de KPN de buitenlijn controleerd tot de verzamelkast.

De Tele2 service heeft mij altijd netjes en snel te woord gestaan. Ze hebben alle telefoonkosten van en naar hun 0900-nummer vergoed.Grin Dus ook via deze weg.. bedankt Tele2 service.


Gelukkig zeg, mooi dat het nu in orde is en het probleem is achterhaaldWink

Grtz Ton
SmileRespect als je dat hebt krijg je er ook wat voor terug, respectSmile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'helft van normale snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te verwachten snelheid Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 06 jun 2016
Download snelheid Algemeen : 1 06 mei 2016
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Snelheid ADSL-verbinding ingestort Snelheid : 16 15 okt 2011
[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD TV diensten : 17 23 mei 2011
Advertentie