obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
DSL lampje rood
cvv118
Wie heeft er ervaring met het RODE lampje van DSL (3e in de rij)
- geen contact dus -
Ik heb geen verbinding sinds 12 december 2006, maar
Tele2 kan er niets aandoen, er komt volgende week een
monteur langs

Splitter er reeds tussen uitgehaald, direkt aangesloten op het aansluitpunt, gereset, maar niets werkt er
Het systeem heeft 1 week goed gewerkt!

Wie heeft dit probleem ook eens gehad!!, en heeft iemand misschien een oplossing


bvd
 
Bill
Er is een firmware upgrade geweest, probeer je modem eens te resetten!

Op de achterzijde van je modem zit tussen Tel2 en Lan 1 een klein gaatje, daar steek je een lucifer of sate prikkertje in en houd 'em 15 seconden ingedrukt. Je modem reboot en heeft weer de fabrieksinstellingen.Cool
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Ikweetnie
Doet je modem het dan nog niet. Dan niet de spanning er vanaf halen maar alleen je Wlan kabeltje eruit halen gedurende 10 -20 sec
daarna ff afwachten. Het is mij nl ook overkomen, kan gebueren als je veel reset door de spanning er van af te halen Wlan kabel is sneller en makkelijker.
IkweethetmischienWel
 
cvv118
We zijn eruit na 2 weken, zoals ik al ergens had gelezen en reeds
per mail aan Tele2 had medegedeeld (Nog steeds geen antwoord)
hun streven is binnen 24 uur (of dagen?), het bleek de kruisdraad te zijn, die KPN doorlust naar Tele2 (Kabelstoring) en nu doet hij het weer perfect

gelukkig
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DSL lampje rood', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
beeld kleurt rood TV diensten : 19 07 jun 2012
Modem power lampje oranje Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 13 07 apr 2012
DSL lampje doet het niet :( Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 5 22 apr 2011
Modem: DSL lampje gaat niet branden Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 7 31 jan 2011
geen internet, DSL lampje brand wel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 12 12 mrt 2010
Advertentie