obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
DVD speler wordt niet ondersteund bij Tele2?
josama
Heb sinds enkele weken een all-in-one pakket van Tele2 en wil dit gaan aansluiten.
Telefoon en internet werkt naar behoren maar Televisie wil niet lukken omdat ik geen Coax uitgang op de box heb.
Hierdoor krijg ik mijn DVD recorder niet aan de praat.

Zijn er meer mensen die een coax aansluiting op hun box missen en hoe hebben zij dit opgelost om hun DVD aan de praat te krijgen?

Ik ben heel benieuwd naar de reacties anders wordt het denk ik voor wat betreft TV een overstap naar Ziggo die gewoon via de kabel signaal geeft en op hun box ook Coax aansluitingen heeft zitten.

Bij voorbaat dank.

JOSAma
 
cornfed
Volgens mij moet je via SCART beide apparaten verbinden.
 
josama
Vandaag kreeg ik van Tele2 onderstaand antwoord op mijn mail richting hun over dit probleem

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Naar aanleiding van uw e-mail met referentienummer 6506822 hebben wij getracht contact met u op te nemen op 3 januari omstreeks 10:10 uur op 061234567890. Helaas is het niet gelukt u te bereiken.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u ondersteuning wilt krijgen bij het aansluiten van uw DVD-recorder op de decoder van Tele2. Zoals u inmiddels duidelijk moet zijn, wordt dit gedeelte helaas niet ondersteund door onze klantenservice.

Om u toch enigszins een oplossing te bieden, zou ik u graag willen doorverwijzen naar deze website: http://tele2.gebruikers.eu
Zoals het adres al suggereert, wordt deze website beheerd door Tele2-gebruikers. U heeft de mogelijkheid om een vraag te stellen op het forum. Wellicht kan één van de andere leden u dan helpen met uw probleem.

Mijn excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Valentijn Baakman
Klantenservice Tele2
Gewijzigd door cornfed op 05 januari 2009, 16:45
 
cornfed
Kijk eens aan! Zo worden we nog populair ook.

Ik heb je 06 nummer verandert, zodat je geen ongewenste telefoontjes krijgt...Smile
Gewijzigd door cornfed op 05 januari 2009, 18:50
 
Bill
Ook zie ik af en toe iemand van WebServiceTele2 op deze site! Het is mooi dat dit forum in een behoefte voorziet en daarmee gebruikers helpt.

Dat was uiteindelijk de opzet; "Door gebruikers voor gebruikers".
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
cornfed
Dit forum kunnen ze in elk geval NIET sluiten als het hun uitkomt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DVD speler wordt niet ondersteund bij Tele2?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie