obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe klant
Scubasiem
Ook ik heb de nodige problemen met Tele2 ondervonden. Hieronder in het kort mijn ervaringen met het Internet, Bellen, TV totaal pakket.

- Sinds 30 december klant bij Tele2 en afgesloten bij KPN (dus geen internet verbinding)
- 9 januari. Monteur komt (2 uur te laat) en constateert dat er geen lijn beschikbaar is, laat de spullen achter en gaat weg. Geeft wel aan dat er een monteur van KPN de lijn zal activeren in de wijkcentrale.
- 10 t/m 13 januari. Regelmatig contact met Tele2. Waarbij er van hun kan geen enkel initiatief werd getoond.
- 14 januari. Contact met technische dienst. Die geeft aan dat ze (op afstand) de lijn gaan doormeten en dat er hiervoor iemand thuis moet zijn. Dezelfde avond teruggebeld en te horen gekregen dat ze KPN gaan vragen om de lijn te activeren in de wijkcentrale. Op mijn vraag waarom dit niet direct na het bezoek van de monteur is gebeurd, krijg ik te horen dat Tele2 hiervoor eerst met de klant (mij) moet spreken. De reden is zeer vaag.
- 15 januari. Nog steeds geen internet verbinding en sinds een aantal dagen ook geen TV.

Op dit forum heb ik inmiddels gezien dat meer mensen vergelijkbare problemen hebben, dus ik heb er niet veel vertrouwen meer in. Maar goed, wanneer alles werkt hoeft met het ook niet op fora te plaatsen.

Al met al uiteraard zeer vervelend om zo lang zonder internet te zitten, vooral omdat we (ik en mijn vrouw) dit voor ons werk nodig hebben.

Ben benieuwd wanneer alles werkt, of dat ik stappen moet gaan ondernemen om het contract te ontbinden.
Gewijzigd door Scubasiem op 15 januari 2009, 10:16
 
cornfed
Eén maand na eerste aansluitdatum kan je zonder problemen en kosteloos je contract opzeggen.

Voor de rest ben je afhankelijk van Tele2 en KPN.

Succes met je aansluiting, in ieder geval.
 
Scubasiem
Zo juist alles geregeld. Nu even afwachten of en hoe alles blijft werken.

Daarnaast heb ik om een tegemoetkoming gevraagd voor de overlast die ik heb gehad doordat ik zo lang geen internet verbinding heb gehad. Goede kans voor Tele2 om de klantvriendelijkheid te bewijzen.

Ben i.i.g. blij dat het geregeld is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe klant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwe simkaart Klacht over Tele2 : 1 24 sep 2019
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Dit heeft Tele2 beter uitgelegd naar de klant Grappig : 1 14 mrt 2013
HP Pavilion laptop valt spontaan uit op (nieuwe!) accu Algemene computer vragen. : 20 11 feb 2013
Nieuwe splitter moet? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 9 16 mrt 2012
Advertentie