obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Wat gebeurt er na afloop jaarcontract?
baatje30
Goedemorgen,

Ik ben al ruim 3,5 jaar klant bij Tele 2. Eerst via Versatel ivm voetbal en sinds mei vorig jaar heb ik Tele 2 tot 20 mb.

Nu heb ik de volgende vragen:

1) Wat gebeurt er met mijn contract als ik niets van mij laat horen. Loopt het gewoon door en hoe zit het dan met mijn opzegtermijn? Weer een jaarcontract? Of per maand opzegbaar?
2) Ik heb een Davolink 2020 modem en ik vraag me af hoe lang zo'n modem normaal gesproken meegaat?

Marco
 
jantjebeton
1) Als het jaarcontract af is gelopen kun je per maand
opzeggen.
2) Bij de ene persoon gaat de modem maar een dag mee, bij de ander gaat hij nooit kapot, met deze modems is er geen pijl op te trekken hoe lang ze meegaan.
 
baatje30
Bedankt voor je antwoord.

1) Dan laat ik het gewoon zo. Nu kost het 19,95 maar dan weer met een nieuw jaarcontract. Momenteel betaal ik 24,95.
2) Wanneer het dan toch een keer gebeurt dat mijn modem stuk gaat. Krijg ik er dan weer 1 waarop ik probleem loos al mijn ps's en consoles via een hub/switch kan aansluiten zoals ik op dit moment heb? Ik heb nu niets hoeven aanpassen ofzo.
Gewijzigd door baatje30 op 19 januari 2009, 09:45
 
cornfed
Je krijgt gewoon een nieuwe (recycle) Davolink van Tele2.
Ze hebben geen andere hardware beschikbaar.
 
baatje30
En dat is een dv2020 zoals bijna iedereen heeft neem ik aan?

Maar goed de mijne werkt prima en ga maar geen goden verzoeken....
 
cornfed
Er zijn twee types in omloop: de DV2020 en de AMR201.
Ze lijken heel veel op elkaar en functioneren precies hetzelfde.

 
baatje30
Ok dat is duidelijk! Bedankt voor je info..........

Toch erg handig een forum...
 
cornfed
At Your Service!
 
cammikaze
Dit was ik mij dus ook aan het afvragen, ik heb op de site van T2 gekeken maar kon nergens informatie vinden over het OPZEGGEN van mijn T2 abbo dat in juni afloopt. Genoeg informatie over het opzeggen van je andere abbo als je naar T2 wil, maar over het opzeggen van een T2 abbo dus njente, nadda niets te vinden, of kijk ik er over heen, zelfs de tfn helpdesk heeft in het menu geen nummer voor opzeggen of algemene vragen.
 
cornfed
Als je bij Klantenservice kijkt en daar opzeggen intikt, krijg je dit:


Hoe kan ik mij afmelden?

Tele2 vindt het jammer dat u overweegt bij ons weg te gaan.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij u alvast uw persoonlijke gegevens bij de hand te houden. U kunt deze vinden op
Mijn Tele2 (gegevens voor het overstappen). Hier kunt u gegevens vinden met betrekking tot uw abonnement zoals contractsduur, -voorwaarden en opzegtermijn.

U kunt uw abonnement telefonisch opzeggen. Neem hiervoor contact op met de Klantenservice op telefoonnummer 0900 - 241 1602 (lokaal tarief).

Bij overlijden of emigratie naar het buitenland, kan er ook schriftelijk worden opgezegd. Stuur een brief met de benodigde documentatie en de volledige klantgegevens naar:

Tele2 Klantenservice, Postbus 70041, 9704 AA Groningen, o.v.v. Opzeggen abonnement.

Het is helaas niet mogelijk om per e-mail op te zeggen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat gebeurt er na afloop jaarcontract?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie