obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
SSL VPN (Juniper)
forza
Sinds kort is mijn werkgever overgeschakeld van VPN naar SSL VPN op basis van Juniper techologie. Bij al mijn collega's die bij andere providers zitten dan TELE2 werkt het SSL VPN zonder enige aanpassing te hoeven maken in de router instellingen. Helaas gaat dat bij mij niet op ....

Voorheen gebruikte ik met succes port triggering TCP/UDP 500-1000 echter krijg ik het nieuwe SSL VPN niet aan de gang.
Wie kan mij uit de brand helpen? Ik heb al wel gezien dat UDP port 4242 gebruikt wordt, maar deze "open" zetten met port triggering hielp ook niet.
Alvast bedankt.
 
jantjebeton
bij mij op het werk word ook met SSL VPN gewerkt.
Ik heb dit aan het werk gekregen zonder ook maar 1 instelling in de modem aan te passen.

Heb je het al eens geprobeerd zonder dat er port triggering / port forwarding instellingen in de modem gezet zijn?
 
Kettinkje
Ik heb sinds kort ook de beschikking over een VPN Client verbinding. Via het moden DAVO 2020 krijg ik het niet voor elkaar om verbinding te krijgen met de server van mijn werkgever. Ik krijg de foutcode: Checking for text banner.

Na wat gezocht te hebben op de site van de leverancier van de VPN blijkt dat triggering poort 500 waarschijnlijk open gezet moet worden. Maar als ik dit doe
dan krijg ik nog steeds geen verbinding.

Wat zou ik nog meer kunnen doen?

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SSL VPN (Juniper)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie