obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Televisie via softdecoder op je PC kijken?
Lucky Dre
Hallo iedereen.

Heb geen topic hierover kunnen vinden.....

Ik zie dat op de router een aansluiting 1 en 2 voor televisie en telefoon worden gebruikt. De stenen tijdperk decoder heb ik inmiddels uit mijn netwerk gehaald. Hij is naast de super slechte bediening ook nog spuug lelijk.. Smile

Mijn idee was nu om toch een van mij systemen op een een of ander manier het werk van de decoder over te laten nemen. Ik heb gewoon een vision abo maar doe er dus niets mee. Heeft iemand een emulatie programma voor de decoder die ik gewoon op de PC kan laten werken? Heb trouwens ook geen idee of Tele2 het wil, maar het lijkt mij wel leuk om gewoon op mijn pc TV te kunnen kijken.

Voor UPC kun je gewoon een TV-kaart gebruiken. Een alternatief voor Tele2 heb ik nog niet kunnen vinden.

Wellicht dat jullie hier een idee over hebben?

Grtz

Lucky

395975195
 
louism74
hey dat zou geweldig zijn
 
Lucky Dre
Jep. Ben alleen bang dat dit programmeer werk gaat worden. Helaas heb ik zelf niet zoveel kennis van progjes maken, maar ik denk wel dat er een hoop liefhebbers voor zijn! GrinGrinGrin
 
cornfed
Technisch is je wens zeker mogelijk.
Helaas heeft Tele2 andere ideeën hierover.

Er zijn wel pogingen ondernomen, hoor.
Op dit forum kan je meer lezen:
http://gathering.tweakers.net/forum/l...1221330///
Gewijzigd door cornfed op 23 januari 2009, 16:32
 
Lucky Dre

Quote

cornfed schreef:
Technisch is je wens zeker mogelijk.
Helaas heeft Tele2 andere ideeën hierover.

Er zijn wel pogingen ondernomen, hoor.
Op dit forum kan je meer lezen:
http://gathering.tweakers.net/forum/l...1221330///


Ik heb er even naar gekeken... uurtje of zo. Frown Het is inderdaad jammer dat de topic is opgehouden. Het niveau mensen zag er goed uit en toch hebben ze het interesse verloren. Jammer, maar het geeft wellicht ook aan dat het even een "bridge to far" is.

We moeten denk ik maar wachten tot Tele2 gaat snappen dat een consument ook qua techniek zijn behoeftes heeft. Ik heb het gevoel dat ik ieder jaar met tele2 een stap achteruit maak. Met uitzondering van de mensen die ze met een goedkopere abo en een gratis notebook gaan omkopen dan! AngryAngryAngry

Met een media kast van 5 jaar oud en geen mogelijkheid om wellicht stappen naar de nieuwe technieken te maken is het jammer dat zij de mensen uit het tweaker forum niet gewoon helpen met een aantal dingen. Zou toch te gek zijn als ze hier gewoon even wat tijd aan zouden schenken. Krijgen ze ineens weer een toevoeging van hun diensten die straks weer door hun als extra verkoop argument verkocht kan worden. XS4ALL heeft in het verleden en heden laten zien dat ze niet bang voor ontwikkelingen zijn. Ze leren er ook goed van. Maar goed, Als er iemand ooit iets over dit soort oplossingen hoort hoop ik maar dat hij het meteen in de forum zet. Smile

Vooralsnog is het maar gewoon wachten.

Thx
Lucky
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisie via softdecoder op je PC kijken?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben? TV diensten : 73 31 dec 2016
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten : 5 09 jun 2014
televisie kijken in Meander ziekenhuis amersfoort TV diensten : 4 16 mrt 2014
Poort open zetten voor camera voor extern erop te kijken Algemeen : 6 23 jan 2013
Televisie stoort wanneer downloaden Storing : 4 19 mrt 2012
Advertentie