obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Tele2- TV-Gold ik zou graag van de tv gedeelte afwillen is dat mogelijk ???
louism74
Gister is mijn pakket Tele2- TV-Gold geleverd , :(:(wat is die decoder traag zeg en:o:o:o“lelijk “ die decoder zorg alleen voor frustraties ik zou graag van de tv gedeelte afwillen is dat mogelijk???:
 
Tele2 Webcare
Helaas is het niet mogelijk om om deze reden het TV pakket op te zeggen.

 
rowdy
Tja, als je vindt dat het product niet voldoet aan de eisen en verwachtingen die je redelijkerwijs bij zo'n product zou mogen hebben, kan je om die reden opzeggen. Of 'traag zappen' en 'lelijke decoder' echter onder deze redelijkheid vallen, is maar zeer de vraag. Ik denk dat je wettelijk gezien dus geen poot om op te staan hebt en als je al op mag zeggen, is het coulance van Tele2. Overigens, ik weet niet welke aanbieding met bijbehorende minimale contractsduur je hebt, maar anders is het sowieso per maand opzegbaar natuurlijk.
 
Boompje
Ik hoor altijd zoveel negatieve verhalen over dit produkt .
Zal misschien hier omdat ik heel dicht bij een wijkcentrale woon het wel eens proberen of dit hier ook zo is .
Aangezien Tele 2 mijn verplicht om een 2 jaars contract te nemen blijft het een reden om het niet te doen .
 
blondendom
Gelukkig nog iemand die hem traaaahaaaaaag vindt. En idd, ik heb ook spijt van het TV-gedeelte..... Hopelijk krijgen we binnenkort een nieuwe (snellere?) decoder met HD er in, dat zou de klachten tegemoet komen.
 
cornfed
Hier lees je meer over de nieuwe set-top-box.
Tele2 kondigt nieuwe settopboxen aan voor ontvangst van hd-televisie

Wanneer hij verkrijgbaar is en hoe goed hij werkt, is nog niet bekend.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Geachte wilfred41,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2- TV-Gold ik zou graag van de tv gedeelte afwillen is dat mogelijk ???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie