obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
2 of meer tv's
t2day
Ik heb zojuist dit forum gevonden en heb mij direct aangemeldt.
Op zich ben ik zeer geinteresseerd in de aanbieding die Tele2 momenteel heeft, het 'Tele2 Compleet TV Gold' pakket.
Nu heb ik van een medewerkster vernomen dat het niet mogelijk is om op twee tv's een verschillende zender te bekijken, tenzij er een bedrag wordt betaald รก (ongeveer) 50 euro.
Klopt dit of zijn er andere mogelijkheden?
Ik wil namelijk wel dat er op meerdere tv's gekeken kan worden en dan ook naar verschillende zenders, zeker aangezien er het voetbal pakket bij zit tot augustus 2007.

EDIT: nog klein vraagje....is het mogelijk om met een 'normale' vcr digitaal signaal op te nemen?
Dus gewoon via tele2 op een videorecorder opnemen?
Gewijzigd door t2day op 27 december 2006, 15:30
 
Bill
Voor iedere tv heb je dan een 'digitale ontvanger' nodig. Ieder actief televisie kanaal 'vraagt' tot 4 Megabit capaciteit. Wil je dan ook nog bellen en internetten, dan moet je wel meer als 14 Megabit snelheid hebben.

Als je een scart aansluiting op je vcr en digitale ontvanger hebt is dit denk ik wel mogelijk.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
t2day
Ok, bedankt voor je vlotte reactie, als er eventueel nog andere Tele2 gebruikers zijn die mij hier iets over kunnen vertellen graag Wink
 
t2day
Nee klopt, voor 50 euro ontvang je een tweede decoder die dus voor een tweede tv gebruikt kan worden.
Wat ik mij wel afvraag, gaat dit niet tenkoste van het beeld kwaliteit van in dit geval beide tv's en van de snelheid van het internet?

Je hebt voor de VCR dus niet een aparte decoder nodig begrijp ik, omdat het signaal via de scart wordt doorgegeven?!

Ok, het is me nu wel aardig duidelijk!

Thanks!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2 of meer tv's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Advertentie