obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Connecten bij Newsleecher
Chielio73
Hallo,

Ik heb NewsLeecher geinstalleerd en heb de newsserver van TELE2 hierbij (news.tele2.nl) ingevuld met geen wachtwoord en gebruikersnaam (ergens anders op dit forum geleerd). Port 119 (standaardinstelling van Newsleecher) en 2 connections.

Toch kan Newsleecher geen verbinding maken. Ik heb draadloos internet van TELE2 met de Davolink 2020. Moet ik evt. nog poorten openzetten voor NewsLeecher?? Ik hoop dat iemand op dit forum mij verder kan helpen.

Many thanks Wink

Michiel
 
cornfed
Deactiveer je firewall eens.
 
Chielio73
Hi Cornfed,

Thanks voor je reactie. Ik heb de Firewall afgesloten. Helaas geeft Newsleecher nog steeds de status offline na reconnecten. Ik heb voor de zekerheid gisteren een vergelijkbaar programma gedownload en geprobeerd te connecten (SABnzbd) helaas met hetzelfde effect.

Nu had ik vroeger de Speedtouch van Alcatel waar ik voor het gebruik van E-donkey de poorten open moest zetten. Zou dat hier ook het geval kunnen zijn.

Super thanks alvast voor je hulp.
 
cornfed
Doe eens in het DOS venster een ping news.tele2.nl.

Daar mag geen time-out melding uit komen.
Je hebt toch geen illegale versie?
Newsleecher is best wel goed beveiligd.
Gewijzigd door cornfed op 11 februari 2009, 11:59
 
cammikaze
heb je al geprobeerd of je bekabeld wel verbinding hebt ??
Bij mij werkt alles perfect onbekabeld en bekabeld zonder dat ik "rare" aanpassingen heb moeten doen in modem of pc.
Check
Let er op dat je geen van de 2 hokjes hebt aangevinkt in NL (dus ssl en login blanco) prio op 1 en 2 connections.
Gewijzigd door cammikaze op 11 februari 2009, 15:00
 
Chielio73
Hi guys,

Thanks voor alle hulp. Denk dat het inderdaad aan Newsleecher ligt. Ben even aan de slag gegaan met SABnzbd en die draait als een tierelier.

Many thanks

groeten

MichielSmileSmileSmile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Connecten bij Newsleecher', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie