obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Wisselend problemen met telefonie en internet
Hilde
Internetten en bellen was nooit een probleem, vanaf januari echter regelmatig problemen. Het vreemde is dat het sommige dagen goed gaat, goede snelheid en met bellen ook geen problemen. Andere dagen heb ik een aantal dagen achter elkaar een slechte telefoon verbinding: blikkerig geluid, echo, maakt ook vreemd geluid met overgaan als ik bel, soms kan ik mensen niet verstaan en andere keren kan ik ze wel verstaan maar zij mij niet. Die dagen doet de internet verbinding ook vreemd, en is hij zeer zeer traag. Is tele2 soms in Zwolle met iets bezig dat het daardoor stoort? Niets met afstand tussen modem ed. verandert. Iemand dezelfde problemen?
 
KdeG
zet deze gegevens uit jou modem hier eens in


noise margin downstream: ?? db
attenuation downstream: ?? db

noise margin upstream: ?? db
attenuation upstream: ?? db
 
Hilde
Hoe kan ik hier achter komen? Of waar kan ik dit vinden?

Ik heb het idee dat hij het nu weer beter doet want gister kon ik niet eens op deze pagina komen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wisselend problemen met telefonie en internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Advertentie