obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
deze pagina kan niet worden weergegeven
mirretje
Hallo, ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Ik ben al de hele week op zoek om een bepaalde website te openen en het lukt maar niet. Terwijl anderen er geen probleem mee schijnen te hebben.
Ik gebruik Window XP en IE7 met Norton 360 2.0
Het gaat om de site www.slide.com
als ik via start uitvoeren cmd /k nslookup www.slide.com krijg ik het volgende resultaat:

*** Can't find server name for address 192.168.1.1: Non-existent domain
*** Default servers are not available
Server: UnKnown
Address: 192.168.1.1

DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
*** Request to UnKnown timed-out

Ik heb mijn temporary internetfiles en cookies gewist. Modem gereset. Bij Norton navraag gedaan en bij mijn internetprovider Tele2 maar niemand schijnt te weten wat er aan de hand is. Ik heb dit probleem alleen met deze site! (tot nog toe tenminste)
Hopelijk kan iemand mij hier verder helpen?
Heel graag :-)
 
KdeG
in C:\WINDOWS\system32\drivers\etc de host bestand renamen en start de pc opnieuw op , doe die het dan oke , zoniet rename hem weer naar host
 
mirretje
Bedankt voor je antwoord maar kun je het iets meer uitleggen, ik begrijp het niet helemaal?
 
mirretje
Dat het aan Tele2 ligt is dus duidelijk als ik hier de antwoorden lees, maar hoe kan ik het weer in orde krijgen. Het is namelijk zo dat ik op hyves daardoor ook mijn slideshow niet te zien krijg en dat mn hele hyves vastloopt. Dit duurt nu al 4 dagen en ik begin er nu echt van te balen!!
De helpdesk van hyves werkt ook niet lekker vlot dus probeer ik er zelf achter te komen.
Wat gaat Tele2 aan dit probleem doen? Ik heb ze van de week al gebeld maar daar werd me verteld dat het niet aan Tele2 kon liggen.
Rara......wie kan me uit de brand helpen???
 
Bill
Probeer Onderstaande eens.

[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
missingpersons
Ik heb zelfde probleem.
Open DNS?
Hoe doe ik dat?
 
mirretje
dat is ook mijn vraag? als het probleem bij tele2 ligt, waarom moeten wij dan moeilijk doen via open DNS? kan dat niet makkelijker? Ik heb Tele2 gebeld en daar wordt gezegd dat alles goed staat en er geen probleem is!!
Dus????? Ik weet t niet meer!
 
mirretje
Hallo, ik heb OpenDNS geprobeerd, maar kom niet verder als stap 2. In stap 1 geeft ie ook al een fout als je het ip adres onderaan invult, er wordt dan gezegd dat de waarde niet goed is!
Daarna pakt ie hem wel en ga je naar stap 2, alle gegevens ingevuld en dan krijg ik de melding dat ik er geen gebruik van maak!! Nou ik kom hier niet uit, sorry!

Mijn andere vraag is, of OpenDNS wel werkt met Norton360 2.0?

Heb ik nog een vraag. Ik heb het IP adres 208.76.70.33 van slide.com gevonden op internet. Als je dit nu in je internetexporer zet dan kan ik slide.com ook niet openen. Heeft het dan toch iets te maken met Tele2?
Misschien een stomme vraag hoor, maar ja ben hier niet zo in thuis!
Gewijzigd door mirretje op 28 februari 2009, 13:13
 
Bill

Quote

mirretje schreef:
Heb ik nog een vraag. Ik heb het IP adres 208.76.70.33 van slide.com gevonden op internet. Als je dit nu in je internetexporer zet dan kan ik slide.com ook niet openen. Heeft het dan toch iets te maken met Tele2?


Even voor de duidelijkheid.
- Dit forum gaat over Tele2 maar is niet van Tele2, het is een privé initiatief. Het is bedoeld als plaats waar Tele2 gebruikers elkaar ondersteunen, zelfs Tele2 medewerkers hebben dit opgepakt (in hoeverre dat officieel is weet ik niet).

- DNS, staat voor Dynamic Name Server. Dat wil zeggen dat elk internet adres dat bestaat uit een ip adres met cijfers eerst via een DNS loopt om de voor mensen begrijpelijke ingetikte url (=www adres) om te zetten naar dat ip adres.

- Als ook door rechtstreeks het ip adres in te tikken in de browser de website een fout oplevert, ligt het DUS niet aan de DNS server van Tele2 dan heeft OpenDNS ook geen zin.

Wat kan het dan wel zijn?

  • Je ip of de hele range (honderden ip's) staat op een blacklist.
  • De website is weg.
  • Er is een tijdelijke storing.

Gewijzigd door Bill op 28 februari 2009, 14:16
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mirretje
Bedankt voor je uitleg, maar de drie mogelijkheden is het niet.
slide.com staat niet op de blacklist, deze link http://www.robtex.com/ip/208.76.68.33.html

De website is niet verdwenen omdat anderen wel gewoon gebruik kunnen maken van slide.com en via mijn mobiel kom ik gewoon op die site
Een tijdelijke storing duurt nu al vanaf maandag, maar ook hier geldt weer dat waarschijnlijk alleen Tele2 gebruikers er last van hebben!
Dus??? Please???
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'deze pagina kan niet worden weergegeven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie